Recensie Mira, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals, dat je naar haar toe gaat vanwege haar afkomst of niet, is niet belangrijk. Ze doet zich voor als Arabisch en jij gelooft het. Dat feit alleen maakt het dat je in de maling genomen bent. Heel simpel, zo diep is het niet.

Dus wanneer jij weet en op de hoogte bent dat ze in het verleden deed alsof ze Marokkaans was en dat wil je best geloven? Dus dan weet je dat ze culturelen van andere etnische groepen steelt voor financiële doeleinden en nu vind je het opeens gek dat ze doet alsof ze Libanees is? Vol vertrouwen dat ze Libanees is? Wil niet lullig zijn, maar heb het idee dat je misschien verstandelijk beperkt bent?

Je zegt "wat toevallig" alsof ik aan het liegen ben? Ik heb geen reden om hierover te liegen. Sterker nog, ik heb haar 3+ keer bezocht en was net als jij overtuigd en heb haar in dit forum ook lopen te verdedigen. Ik heb daarom dus de schande gepakt en toegegeven dat ik ernaast zat nadat ik het bewijs heb gezien dat ze Roemeens is.

Ze is Roemeens, accepteer het nou. Hier houd ik het bij want ik val in herhaling. Je mag geloven wat je wilt. Niemand verbied je nogmaals naar haar toe te gaan, maar je gaat niemand hier overtuigen dat ze Libanees en ik verzoek je ook dat niet meer te doen, anders krijg je boze klanten die met idee naar haar toe gaan dat ze Arabisch is en er achter komen dat ze dat helemaal niet is. Zonde van hun geld.

Ow ja en die kont is 100% fake. Dat hoeft niet in structuur anders te voelen wanneer je vet van je buik pakt en in de kont steekt. Nogmaals bekijk foto 2 in de leggings en dan zie je overduidelijk de proporties die niet kloppen.

Wat toevallig dat jij haar omgeving persoonlijk kent. " Dat je in de mailing bent genomen is een feit" . Onzin! Heb al aangegeven dat ik niet omwille van haar betwiste ' Arabische' afkomst haar bezocht heb. Ik geloof daarentegen dat ze Libanees is, wat mij verder geen ruk uitmaakt. Dus jij vind dat ik genaaid ben, omdat ik haar afkomst niet interessant vindt , maar wel geloof dat ze Arabisch is en zij dat volgens jou niet is? Rare en onlogische gedachtengang.

Het klopt dat ze onder de naam Haifa actief was. En ik geloof je dat ze zich voordeed als Marokkaanse. Deze zijn namelijk gewild en zij dacht daar kennelijk een slaatje uit te slaan. Mij had ze dit niet wijs kunnen maken, omdat ik Marokkaanse vrouwen uit duizenden herken.

" Maar wel grappig.........gipsy uit Roemenië bent bedonderd". Nu heb je het ineens over een gipsy en sla je de plank helemaal scheef. Gipsys zijn getint en zeker niet blank. Gipsys zijn herkenbaar wat dat betreft door eigen (typerende) raciale kenmerken en Mira is gewoon wit! Gipsys komen van origine uit het Indiase subcontinent. Deze mensen zijn dus niet blank! Verder stel je dat haar lichaam niet in verhouding is, dat klopt. Maar mensen waar het lichaam tiptop in verhouding is zijn op deze wereld op 1 hand te tellen. " Hier heb je geen goed oog voor". Jazeker wel. Zoals ik gisteren aangaf vallen ' gemaakte billen' niet alleen op door de verhouding met de rest, maar ook qua vorm en structuur vallen vrouwen hier door de mand. Het is net de kont van een barbiepop die je ondersteboven bevestigd aan de rest. Bij Mira is hier geen sprake van. Je kunt nergens uit opmaken dat er ooit bij haar een ingreep is gedaan. Zij heeft een echte Arabische kont!
Ik vond het een informatieve discussie over de verschillende soorten mensen die er zijn! Maar de recensietopics zijn niet bedoeld om dit soort discussies te voeren, maar om ervaringen te delen over de seks-werkers als u hen bezocht heeft.

Dus aan u en aan @mkboxer verzoek ik nu om de discussie mogelijk voort te zetten in een privéconversatie.

Binnen topics ontkom je niet aan dit soort discussies. Ieder heeft zijn eigen mening en standpunten. Dit noem je vrijheid van meningsuiting. Bovendien valt dit eveneens onder 'informatieve discussie' .

Terug
Bovenaan Onderaan