Recensie Mira, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogmaals, dat je naar haar toe gaat vanwege haar afkomst of niet, is niet belangrijk. Ze doet zich voor als Arabisch en jij gelooft het. Dat feit alleen maakt het dat je in de maling genomen bent. Heel simpel, zo diep is het niet.

Dus wanneer jij weet en op de hoogte bent dat ze in het verleden deed alsof ze Marokkaans was en dat wil je best geloven? Dus dan weet je dat ze culturelen van andere etnische groepen steelt voor financiële doeleinden en nu vind je het opeens gek dat ze doet alsof ze Libanees is? Vol vertrouwen dat ze Libanees is? Wil niet lullig zijn, maar heb het idee dat je misschien verstandelijk beperkt bent?

Je zegt "wat toevallig" alsof ik aan het liegen ben? Ik heb geen reden om hierover te liegen. Sterker nog, ik heb haar 3+ keer bezocht en was net als jij overtuigd en heb haar in dit forum ook lopen te verdedigen. Ik heb daarom dus de schande gepakt en toegegeven dat ik ernaast zat nadat ik het bewijs heb gezien dat ze Roemeens is.

Ze is Roemeens, accepteer het nou. Hier houd ik het bij want ik val in herhaling. Je mag geloven wat je wilt. Niemand verbied je nogmaals naar haar toe te gaan, maar je gaat niemand hier overtuigen dat ze Libanees en ik verzoek je ook dat niet meer te doen, anders krijg je boze klanten die met idee naar haar toe gaan dat ze Arabisch is en er achter komen dat ze dat helemaal niet is. Zonde van hun geld.

Ow ja en die kont is 100% fake. Dat hoeft niet in structuur anders te voelen wanneer je vet van je buik pakt en in de kont steekt. Nogmaals bekijk foto 2 in de leggings en dan zie je overduidelijk de proporties die niet kloppen.

Terug
Bovenaan Onderaan