Mijn reactie ook, totdat iemand de wijk ging beschrijven en het er niet duidelijker op maakteEn het was maar één simple vraag!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn reactie ook, totdat iemand de wijk ging beschrijven en het er niet duidelijker op maakteEn het was maar één simple vraag!!
300Wat heb je betaald voor een trio als ik vragen mag…
Wat deden ze zoal bij elkaar?Nou vandaag weer eens geweest bij Natalia en dit keer gekozen voor een trio met haar vriendin Claudia erbij. Het was om 11 uur in de morgen en voor een uurtje. En wat heb ik genoten, echt een genot. Beide dames zijn heerlijk fris en de ene beffen en de andere me heerlijk aan het pijpen. En aan die heerlijke borsten zuigen en ze lekker kneden. Man niet normaal en ze komen ook nog klaar ook! Ik kwam ook klaar na een 25 minuten terwijl Natalie me aan pijpen was en Claudia met haar heerlijke poes boven mijn lippen zat. Geweldig. Een tweede ronde weer heerlijk beffen en vingeren en borsten lukken. En ze lachen en kussen en tongzoenen beide. Man wat een genot, ik wilde de 2de ronde wel neuken, maar had op den duur door dat mijn vriend niet meer zo stijf wilde worden en dus ging dat niet meer lukken. Maar ze bleven het proberen en dat waardeer ik zo. Geen klok kijken echt ben zo blij dat ik Deze heb ontmoet. En herhalings gevaar enorm hoog man in de morgen dus al een heerlijk gevoel voor de hele dag.
Is de afspraak wel gewoon doorgegaan?Dat is vreemd. Ik heb de komende week een afspraak staan.
Er zijn meerdere vaste klanten van haar die gewoon contact met haar hebben. Waar dan, ook hier, weer een gerucht vandaan komt dat ze vertrokken is?Schijnt dat ze weer terug is in Groningen.
Iemand een idee hoe ik haar kan bereiken?
PB mag altijd.