Recensie Natalia, Groningen 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-dame-op-zoek-naar-seks_8397301
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken terug ook maar eens een bezoekje gebracht aan deze dame.
Natalia is een mooie vrouw met een prachtig lichaam.
Ik heb gekozen voor een half uurtje en vooraf gevraagd of 2 keer klaarkomen eventueel mogelijk was (omdat ik over het algemeen vrij snel klaarkom). Dit was geen probleem.
Na binnenkomst eerst betaald, daarna zette ze een muziekje aan en daarna al vrij snel tijdens een beetje geknuffel en gefriemel beide uit de kleren.
Toen op bed nog even verder knuffelen en daarna begon ze met pijpen en kwam ik dus ook al vrij snel klaar. Ze haalde hem net optijd uit haar mond want klaarkomen in haar mond is geen optie 😉
ze heeft de boel even schoon gemaakt en daarna gelijk door voor de volgende ronde. Alleen omdat ze nogal behoorlijk tekeer ging met pijpen kon ik me niet echt rustig concentreren waardoor ik moeite had om nog een 2e keer klaar te komen. Wat mij betreft mag ze het iets rustiger opbouwen. Toch deed ze verder wel goed haar best om het mij naar de zin te maken. Omdat ik zo'n 5 minuten voor tijd wel doorhad dat de 2e keer klaarkomen er niet meer in zat heb ik gevraagd of ze mijn rug nog even wou masseren. Dit wou ze wel maar ook het masseren verliep erg gehaast.
Al met al een prima date, ze doet erg haar best voor je. Maar omdat mijn voorkeur uit gaat naar iets rustiger opbouwen krijgt ze van mij 4 sterren.
Herhalingsgevaar? Ja zeker wel, maar dan wellicht voor een vluggertje, of juist voor een langere date zodat we iets meer tijd voor elkaar hebben :)
 
Nou vandaag weer eens geweest bij Natalia en dit keer gekozen voor een trio met haar vriendin Claudia erbij. Het was om 11 uur in de morgen en voor een uurtje. En wat heb ik genoten, echt een genot. Beide dames zijn heerlijk fris en de ene beffen en de andere me heerlijk aan het pijpen. En aan die heerlijke borsten zuigen en ze lekker kneden. Man niet normaal en ze komen ook nog klaar ook! Ik kwam ook klaar na een 25 minuten terwijl Natalie me aan pijpen was en Claudia met haar heerlijke poes boven mijn lippen zat. Geweldig. Een tweede ronde weer heerlijk beffen en vingeren en borsten lukken. En ze lachen en kussen en tongzoenen beide. Man wat een genot, ik wilde de 2de ronde wel neuken, maar had op den duur door dat mijn vriend niet meer zo stijf wilde worden en dus ging dat niet meer lukken. Maar ze bleven het proberen en dat waardeer ik zo. Geen klok kijken echt ben zo blij dat ik Deze heb ontmoet. En herhalings gevaar enorm hoog 🤗man in de morgen dus al een heerlijk gevoel voor de hele dag.
 
Vorige week is ze bij mij thuis geweest.Ze werd daar haar vriendin Claudia gebracht .Na even te hebben kennisgemaakt naar boven het bed ingedoken .Eerst even lekker getongzoend en daarna de kleren uit .Voot haar leeftijd ziet ze er goed uit .
Ik heb haar lekker gebeft en diep gevingerd ,ze kwam binnen no time klaar en het vocht liep uit haar kutje .Daarna heeft ze mij heerlijk diep gepijpt(21cm) ging bijna helemaal in haar mond .
Na 15 min kwam ze bovenop mij zitten en liet mijn pik zo in haar natte kut glijden zc .Ik mocht niet in haar spuiten .Daarna op haar rug gelegd en lekker mijn pik in haar geschoven,ze vond het heerlijk aan het geschreeuu te horen .voordat ik klaarkwam snel mijn pik uit haar kut gehaald en leeggespoten op haar gezicht.Al met al een super date met een heerlijke frisse en schone vrouw ,maar volgende keer mag Claudia ook meedoen .Heb er nu al zin in 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan