Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHmmm,geen last van, ze is altijd schoon bij mij en ik betaal voor 45 min en en vaak na uur pas klaar.En bed is schoon als ik daar ben..Maar goed dat is mijn ervaring.Gewoon afwerking.
Hygiëne niet best, zowel haar eigen als het bed.
Moest snel snel snel.
Half uur betaald binnen 15 minuten weet buiten.
Ze is ondertussen verhuist naar Beijum, je kan daar gratis parkeren.Hier ook een vaste klant van Natalia. Ze is met haar 60+(ze is idd al een paar jaar 61) nog steeds een prachtvrouw en de sex is ook geweldig. Pijpt lekker diep zc.
Haar ad is alweer een tijdje offline zie ik, maar vanavond gewoon een afspraak
Op dit moment de beste in haar vakZaterdag weer mogen bezoeken, dit maal weer wat verder gegaan en tot vol genoegen van beiden. Ze genood er echt van ik heb haar nog nooit zo nat meegemaakt het liep gewoon langs haar dijen wat een geil gevoel geeft dat waarop zij mij op raar trok en onder hevig tongzoenend ik in haar klaar kwam. Ik moet erbij zeggen wat een openbaring ze wilde wel dat ik haar nog ging beffen ze wilde nog een keer maar ik wist niet of dat erbij inzat ondanks dat de tijd nog niet voorbij was toch een poging gewaagd en ook al kwam het uit mijn tenen ook de tweede lading ging erin wat een topdame zonder nonsens de beste sinds jaren ! Is er iemand die haar nog kent uit de tijd dat zij achter de ramen werkte ? Ik herkende haar nl ergens van… ik was in totaal €115 kwijt voor 45 minuten maar pas na 60 minuten stond ik weer buiten incl opfrissen in de douche.
Dit zou ik wel eens willen proberen…is dit voor jou mog steeds een optie?Een keer een geile trio gehad met haar vriendin Claudia. Was erg goed!
Mocht iemand nog eens (serieus!) interesse hebben in een kwartet met beide dames, stuur me dan een pm.