Recensie Natalia, Groningen 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ger9400

Newbie
23
14/02/23
12
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-dame-op-zoek-naar-seks_8397301
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag fijn samenzijn gehad.
Flesje wijn mee, rustig een glaasje gedronken. Onderwijl prettig tongzoenen en verkennen.
Schone, vriendelijke dame uit Colombia. Rond de 60, goed geconserveerd. Mooie borsten, heerlijke pijp en zoen lippen.
Na de wijn waren we beiden inmiddels naakt. Ze pijpt, zc, echt geweldig deepthroat in meerdere standjes. Alleen daarvoor ga ik al terug. Zelden zo lekker zo diep gepijpt. Ondertussen vingeren maakt haar kletsnat en geil.
Daarna hard en diep doggy geneukt mc.
Fijn samenzijn. Aanrader. Ik kom vast terug
 
Het vlees is zwak...deze week opnieuw genoten van een heerlijk geile diepe pijpbeurt van dit monstertje.
Ze zoent lekker, geniet van vingers in haar...... En wordt soppend nat.
Pijpen en Russisch, heerlijke deepthroat, borsten ondergespoten. Feestje van drie kwartier.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Natalia geweest. is inderdaad een toppertje. ziet er superstrak uit voor haar leeftijd. Contact via de chatfunctie van SJ daarna adres via whattsapp.
 
Hoi,
Door alle reacties hier ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar deze dame.
En ik mag rustig zeggen dat deze dame alles heerlijk doet, met een heerlijk muziekje vanuit haar telefoon.
Ze is wat ouder maar jonge wat kan ze pijpen en het neuken tja ik kwam te snel.
Maar haar lichaam is geweldig.
Herhaling gevaar jazeker!!!
*0 euro voor half uurtje betaald en echt genoten, voldaan de deur uit.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In mijn korte vakantie hier in het Noorden opzoek gegaan naar een dame waar ik even kort langs kon, met het idee om later nog een keer lang terug te komen. Even de wateren testen zegmaar. Deze dame heeft de test doorstaan!

Er was een vraag mbt haar uiterlijk en of ze er oud uitziet: ja. Tuurlijk zie je dat ze geen 24 meer is, ook geen 40. Maar 60+..... Ik denk dat menig vrouw in haar handjes mag knijpen als ze zo oud worden als Natalia. Zelf ben ik 35 en heb me prima vermaakt.

Afspraak was gemakkelijk gemaakt. Adres goed te vinden.

Ondanks dat ik bewust een vluggertje heb geboekt was er geen gehaast. Rustig uitkleden, rustig schoonmaken (wegwerp washandje), rustig tegen elkaar aan, rustig zoenen (wat overigens echt niet lekker ging), rustig beffen en rustig naar het pijpen. Dat doet ze lekker zonder en direct goed diep. Heerlijk! Vingeren mocht ook 'echt', dat wil zeggen met vingers naar binnen zonder gezeur. Dat is lang niet altijd heb geval.
Even gevraagd of het in jaar mondje gespoten mocht worden maar dat kon niet. Op haar lijf dan weer wel.

Van neuken is niets gekomen omdat ik liever klaar gezogen werd. Haar een waarschuwing gegeven dat ik bijna kwam en in plaats dat ze alleen maar over ging op aftrekken bleef ze met haar tong en lippen m'n eikel verzorgen. Kijk, daar wordt ik blij van! En dat heeft ze gemerkt want ondanks dat ze optijd haar hoofd weg haalde raakte ik d'r toch in haar gezicht 😅

Vriendelijk afscheid en ik ging tevreden de deur uit.

Prima dame! Als mijn idee om naar Duitsland te gaan voor een wandeling niets wordt is de kans zeer reëel dat ik mijn geld bij haar ga uitgeven
 
Hoi,
Afgelopen maandag ook weer geweest :)
Dit keer, wilde ik me zelf niet te druk maken want het was in de vroege middag bloedje heet.
Dus ik voor 15 minuten en alleen maar lekker laten pijpen en natuurlijk wel bij haar overal aan mogen zitten.
Ik vind haar borsten ook zo lekker om te sabbelen en ze gaat soms met haar nagels over mijn rug of likt ook aan mij ,heerlijk!
Maar goed ze pijpte me weer heerlijk vol geduld en ze neemt echt alles in dat heerlijke mondje, en doe haar haren op zij want wil dat zien.
Uiteindelijk heerlijk maar dan ook heerlijk klaar gekomen tegen haar wang aan, ik was net iets te laat om te zeggen ik kommmmm ,hahaha.
Gelukkig kan ze er om lachen, en vooral geniet ik als ze met de doekjes mijn vriend weer schoonmaakt.
Ze is aardig en geil en doet wat je vraagt en dan speelt de leeftijd bij mij geen rol.

Zeker dat ik er weer heen ga!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/rijpe-dame-op-zoek-naar-seks_8397301
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij deze Colombiaanse, goed Nederlands sprekende, dame geweest. Ze is vooraan in de 60, maar menigeen zou er jaloers op zijn. Niet alleen qua enthousiasme, maar ook qua look & feel!

Een uurtje de tijd met haar genomen. Eerst lekker zoenen, tepelspel en haar natte poesje gelikt. Daar geniet ze overduidelijk van. Een vinger in haar kontje liet ze gewillig toe. Daarna lekker door haar gepijpt (ZC) waarbij geen plekje wordt overgeslagen. Indien je er van houdt pakt ze ook je prostaat mee. Heerlijk naar een hoogtepunt!

Even bijpuffen en ze laat er geen gras over groeien. Door naar de volgende ronde; opnieuw pijpen en daarna heerlijk in verschillende standjes geneukt. Het kwam zeker niet door haar enthousiasme en fanatieke inzet, maar een tweede keer komen lukte helaas niet.

Het is dat Groningen niet om de hoek is, anders ging ze me zeker vaker zien. Ze gaf aan ook een trio met haar vriendin (medio vijftig, Venezolaanse komaf) te doen, dus wie weet. Ben erg benieuwd naar de ervaring van medewandelaars.
 
Helaas alleen betalen met pinpas inderdaad tot 18.00u dacht ik behalve donderdag. Het probleem zou opgelost zijn als je een eigen privé pas zou hebben.
Je kunt anders nog zeggen dat daar een hele goede snackbar zit met wereldse eierballen 😁. En dan lieg je ook nog niet eens.
We horen graag van je of het gelukt is.
 
Helaas alleen betalen met pinpas inderdaad tot 18.00u dacht ik behalve donderdag. Het probleem zou opgelost zijn als je een eigen privé pas zou hebben.
Je kunt anders nog zeggen dat daar een hele goede snackbar zit met wereldse eierballen 😁. En dan lieg je ook nog niet eens.
We horen graag van je of het gelukt is.
Serieus? 😅 ben er vorige week geweest en heb toen geparkeerd aan de Korreweg. Maar is mij niet opgevallen dat je daar moet betalen?
 
Nu wil ik van dit forum geen parkeerforum maken maar pas op met het parkeren daar het is daar zeker niet altijd gratis parkeren!

De Korreweg kent twee gedeelten. Het eerste gedeelte gezien vanaf t Noorderplantsoen is overdag en op donderdagavond betaald parkeren en bij het tweede deel moet je elke avond vanaf 16:00 tot 22:00 uur betaald parkeren!

Gebruik een parkeerapp of controleer op de site van de gemeente Groningen in welk gebied je staat. Een boete is zonde en ze controleren daar veel.
 
Nu wil ik van dit forum geen parkeerforum maken maar pas op met het parkeren daar het is daar zeker niet altijd gratis parkeren!

De Korreweg kent twee gedeelten. Het eerste gedeelte gezien vanaf t Noorderplantsoen is overdag en op donderdagavond betaald parkeren en bij het tweede deel moet je elke avond vanaf 16:00 tot 22:00 uur betaald parkeren!

Gebruik een parkeerapp of controleer op de site van de gemeente Groningen in welk gebied je staat. Een boete is zonde en ze controleren daar veel.
Aangezien je er toch een parkeerforum van maakt 😁 even lezen he! Ik zeg ook dat het de grens is 😉. En inderdaad op de site van de gemeente staat dit dus ook keurig aangegeven. Dus een parkeerapp is overbodig….nu weer verder wandelen dan maar?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
75
Fantastisch vrouw, kom er regelmatig. Neemt tijd voor je en geeft echt GFE voor herhaling vatbaar
 
Nu wil ik van dit forum geen parkeerforum maken maar pas op met het parkeren daar het is daar zeker niet altijd gratis parkeren!

De Korreweg kent twee gedeelten. Het eerste gedeelte gezien vanaf t Noorderplantsoen is overdag en op donderdagavond betaald parkeren en bij het tweede deel moet je elke avond vanaf 16:00 tot 22:00 uur betaald parkeren!

Gebruik een parkeerapp of controleer op de site van de gemeente Groningen in welk gebied je staat. Een boete is zonde en ze controleren daar veel.
En het was maar één simple vraag!! 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan