Om er nog op terug te komen.. Als ik jouw berichten bekijk op het forum heb je enkel alleen maar slechte ervaringen gehad, met elke keer iemand anders voor de deur?Soaker, ik geloof je..... Ik steun jou hier![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOm er nog op terug te komen.. Als ik jouw berichten bekijk op het forum heb je enkel alleen maar slechte ervaringen gehad, met elke keer iemand anders voor de deur?Soaker, ik geloof je..... Ik steun jou hier![]()
Je moet je zo niet verantwoorden. Iedereen die bij jou is geweest en eerlijk is weet dat je top bent. Al de rest doet er niet toe.Om er nog op terug te komen.. Als ik jouw berichten bekijk op het forum heb je enkel alleen maar slechte ervaringen gehad, met elke keer iemand anders voor de deur?Zo te lezen ben je dus echt wel een goedgelovig persoon. Dit overkomt een wandelaar misschien 1 of 2 keer.. maar geen 10+ x zoals bij jou… Dan ontbreekt er toch wel iets in uw hoofdje als je telkens daarop uitkomt. Misschien in het vervolg eens afspreken met iemand die WEL voldoet aan wat er beloofd word, in plaats van die fake profielen & advertenties achterna te hollen. Gebruik uw verstand wat meer. Succes
![]()
I know maar toch blijft het aan mij knagen. Ik doe zo mijn best voor iedereen & dan mensen die mij totaal niet kennen hebben altijd een oordeel klaar. Ik doe dit als job, maar leg bijna in elke date mijn eigen persoonlijkheid erin. Ik ben niet zoals de meeste dames die acteerwerk spelen. Juist daarom kwetst dit ook , omdat IK daar sta, en niet "rolletje Natacha" . Vind het soms erg vervelend dat ik mij niet kan afsluiten, maar langs de andere kant is dit ook mooi dat ik zo ben als persoon. Gevoelige hartjes hebben meer pijnJe moet je zo niet verantwoorden. Iedereen die bij jou is geweest en eerlijk is weet dat je top bent. Al de rest doet er niet toe.
Hierbij bevestig ik dat ik Natasha nog nooit heb ontmoet, ik kan dus niets over haar oordelen, ik had enkel wat sympathie voor Soaker die toch zijn standpunt blijft verdedigen ondanks de vele tegenstand. Ik vermeld enkel heel slechte ervaringen. Ik heb er ook hele goede gelukkig. Natasha ik meldde slechts een paar slechte ervaringen niet overdrijven. En als het profiel niet strookt met de realiteit betaal ik niet en ik meld het. Mijn excuses als ik je heb gekwetst.Om er nog op terug te komen.. Als ik jouw berichten bekijk op het forum heb je enkel alleen maar slechte ervaringen gehad, met elke keer iemand anders voor de deur?Zo te lezen ben je dus echt wel een goedgelovig persoon. Dit overkomt een wandelaar misschien 1 of 2 keer.. maar geen 10+ x zoals bij jou… Dan ontbreekt er toch wel iets in uw hoofdje als je telkens daarop uitkomt. Misschien in het vervolg eens afspreken met iemand die WEL voldoet aan wat er beloofd word, in plaats van die fake profielen & advertenties achterna te hollen. Gebruik uw verstand wat meer. Succes
![]()
Ik heb natacha al wel ontmoet en ik kan enkel zeggen je krijgt waar voor je geld. Ze doet alles met passie en geeft jou een zeer goed gevoel. Ik hoop dat het hier eindelijk ophoudt met slechte kritiek te geven door personen die haar nog niet ontmoet hebben.Hierbij bevestig ik dat ik Natasha nog nooit heb ontmoet, ik kan dus niets over haar oordelen, ik had enkel wat sympathie voor Soaker die toch zijn standpunt blijft verdedigen ondanks de vele tegenstand. Ik vermeld enkel heel slechte ervaringen. Ik heb er ook hele goede gelukkig. Natasha ik meldde slechts een paar slechte ervaringen niet overdrijven. En als het profiel niet strookt met de realiteit betaal ik niet en ik meld het. Mijn excuses als ik je heb gekwetst.
Ik heb jou nog maar 2 keer ontmoet maar nooit beklaagd. Heb ook nooit niet een echte recensie gegeven zal dit bij deze even achterlaten hier. Deze bijhorende recensie is al van even geleden.I know maar toch blijft het aan mij knagen. Ik doe zo mijn best voor iedereen & dan mensen die mij totaal niet kennen hebben altijd een oordeel klaar. Ik doe dit als job, maar leg bijna in elke date mijn eigen persoonlijkheid erin. Ik ben niet zoals de meeste dames die acteerwerk spelen. Juist daarom kwetst dit ook , omdat IK daar sta, en niet "rolletje Natacha" . Vind het soms erg vervelend dat ik mij niet kan afsluiten, maar langs de andere kant is dit ook mooi dat ik zo ben als persoon. Gevoelige hartjes hebben meer pijn![]()
Ja ergens regio antwerpen, staat op haar advertentieOntvangt deze dame nog?
Brasschaat ontvangt ze nu. Het is en blijft ook een toppertje van een dame. Ook in Lier op bepaalde dagenJa ergens regio antwerpen, staat op haar advertentie![]()
Nee momenteel werkt ze niet en dit zal wss nog tijdje duren wegens een privé probleemNa vele malen proberen krijg ik nog altijd geen reactie, is ze druk gepland tegenwoordig?
Laat me zeggen dat ik nogal een zeer goed contact heb met haar. En ik weet wat er gaande is. Maar ik ga er niet verder op ingaan.Ok begrijpelijk!
Kan je me even sturen wie je bent aub via whatsapp? Heb veel berichten openstaan. Ik ga proberen vanaf volgende week weer aanwezig te zijn. Liefs xxPrivéproblemen moeten ook in de privé opgelost worden, heb daar geen zakes meetoch bedankt voor de feedback. Ik hoop natuurlijk dat ze snel terug is maar dat doet ze best op eigen tempo
![]()
heb je een berichtje gestuurdKan je me even sturen wie je bent aub via whatsapp? Heb veel berichten openstaan. Ik ga proberen vanaf volgende week weer aanwezig te zijn. Liefs xx
Wat is me dat allemaalIk heb vandaag gewerkt in Lier.
Had normaal een afspraak met iemand.
Afspreken verliep al paar keer moeizaam. Eerste keer hadden wij afgesproken en had hij niks laten weten. Heb hem dan nog een kans gegeven, maar dan kon ik zelf niet meer. En vandaag zou hij weer komen. Ik heb netjes bericht gestuurd dat ik iets later zou zijn. Hij zou op me wachten. Ik ben binnengegaan en heb hem gestuurd dat ik er ben. Kreeg dan onduidelijke berichten dat hij beweerde dat ik er niet ben want dat hij dit heeft nagevraagd..waarop ik het beu was en hem heb geblokkeerd.
Mijn collega die ook op dezelfde locatie zit en 10min voor mij aankwam, kreeg plots telefoon dat ze haar auto moet verzetten want dat deze in de weg zou staan. Ze ging naar buiten en trof foto's van MIJN gezicht (oude foto's van mijn persoonlijke instagram) achter haar ruitenwisser.
Vermoedelijk heeft "mijn klant" deze daar gestoken. En is hij na dat mijn collega aankwam, naar binnen gegaan en achter mij gevraagd. Waarop ze zeiden dat ik niet aanwezig ben.
Nu in ieder geval. Deze persoon is gewoon echt ZIEK om afgeprinte foto's van MIJN gezicht in zijn zakken te hebben tijdens een afspraak? Mijn collega heeft deze man ook nog gezien toen zij binnenging en dit is een persoon die ik NIET in mijn privé ken.
Daarom wil ik alle dames waarschuwen voor deze zieke individu. Nummer kunnen jullie krijgen indien gewenst.
Zou ook willen vragen aan alle mannen op dit forum om zo eerlijk te zijn tegen mij en te laten weten wie er foto's van mij rondstuurt. Heb dit al vaker opgevangen maar er zijn nooit namen genoemd. Vind dit nu wel te ver gaan.
Dit gaat er wel zwaar over....Ik heb vandaag gewerkt in Lier.
Afspreken verliep al paar keer moeizaam. Eerste keer hadden wij afgesproken en had hij niks laten weten. Heb hem dan nog een kans gegeven, maar dan kon ik zelf niet meer. En vandaag zou hij weer komen. Ik heb netjes bericht gestuurd dat ik iets later zou zijn. Hij zou op me wachten. Ik ben binnengegaan en heb hem gestuurd dat ik er ben. Kreeg dan onduidelijke berichten dat hij beweerde dat ik er niet ben want dat hij dit heeft nagevraagd..waarop ik het beu was en hem heb geblokkeerd.
Mijn collega die ook op dezelfde locatie zit en 10min voor mij aankwam, kreeg plots telefoon dat ze haar auto moet verzetten want dat deze in de weg zou staan. Ze ging naar buiten en trof foto's van MIJN gezicht (oude foto's van mijn persoonlijke instagram) achter haar ruitenwisser.
Vermoedelijk heeft "mijn klant" deze daar gestoken. En is hij na dat mijn collega aankwam, naar binnen gegaan en achter mij gevraagd. Waarop ze zeiden dat ik niet aanwezig ben.
Nu in ieder geval. Deze persoon is gewoon echt ZIEK om afgeprinte foto's van MIJN gezicht in zijn zakken te hebben tijdens een afspraak? Mijn collega heeft deze man ook nog gezien toen zij binnenging en dit is een persoon die ik NIET in mijn privé ken.
Daarom wil ik alle dames waarschuwen voor deze zieke individu. Nummer kunnen jullie krijgen indien gewenst.
Zou ook willen vragen aan alle mannen op dit forum om zo eerlijk te zijn tegen mij en te laten weten wie er foto's van mij rondstuurt. Heb dit al vaker opgevangen maar er zijn nooit namen genoemd. Vind dit nu wel te ver gaan.
Wat een eikel en dan nog wel met een foto van je kindOp 1 foto is ook mijn kind erafgeknipt. Je ziet wel het handje nog. Vind dit echt heel onrespectvol naar mij en ook mijn kind toe.![]()
Hij heeft ook toegegeven dat hij de foto's er heeft gestoken. Heb hem gebeld , hij neemt op maar praat niet terug.![]()
Op 1 foto is ook mijn kind erafgeknipt. Je ziet wel het handje nog. Vind dit echt heel onrespectvol naar mij en ook mijn kind toe.![]()
Hij heeft ook toegegeven dat hij de foto's er heeft gestoken. Heb hem gebeld , hij neemt op maar praat niet terug.![]()
hey Natacha, laat je niet doen door die gek!! En by the way moet nog altijd eens een afspraak met je makenWat een eikel en dan nog wel met een foto van je kinddit gaat echt een brug te ver respecteer de dames hun privé leven
Vreselijk... Veel sterkte!Ik heb vandaag gewerkt in Lier.
Onbegrijpelijk zoiets.. Zo'n zaken moeten gewoon gescheiden blijven!Op 1 foto is ook mijn kind erafgeknipt. Je ziet wel het handje nog. Vind dit echt heel onrespectvol naar mij en ook mijn kind toe.