Enkele weken terug, zou je mij dan de exacte datum en tijdstip kunnen geven zodat je ietswat geloofwaardiger overkomt?
Vol tattoo's sta? Er staat duidelijk vermeld dat ik tattoo's heb. Hoeveel is geen optie. En ik vind dit zelf overbodig om dit in mijn advertentie te benadrukken. Heb overigens nooit slechte commentaar gehad op mijn tattoo's dus bij mijn inzien is dit dus overbodig om bij elke afspraak te vermelden.
En 180 euro wist je op voorhand dus daarover reclameren is ook raar? Zelfs onlangs had iemand voor 30min geboekt en was op 15min klaar, heb ik nog zijn geld teruggeven. Dus ben zeker al niet van de moeilijkste. Denk dat de meeste ook kunnen beamen dat ik meermaals overwerk, soms tot wel 30min langer dan voorzien en hier geen geld voor bijvraag!
Ik rook absoluut niet fris? Ik gebruik na elke klant mondspoelmiddel, zelfs tijdens de partijen door na het pijpen of dergelijke. En voor ik de deur open heb ik ook nog een muntje op. Jij bent dan ook de eerste die hierover een opmerking maakt dat ik niet fris zou zijn
En dat je niet wist dat ik meelas, is ook dikke zever.. aangezien je vermeld dat je de "goede" recensies beu was en uwe zeg eens wou doen.. Als je alles opvolgt zie je mij meermaals reageren.. dus hou u niet van den domme..
Zelfs al had je betaald & gedouchd, en ik stond u niet aan kon je u grote mond opentrekken & u geld terugvragen
Maar dat durfde je dan waarschijnlijk niet?