Recensie Nancy, Aalst 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, dan ruiken je vorige posts echt wel naar reclame maken.In de ene post zeggen dat het een knappe verschijning is(wat ik overigens ook vind), en aan de andere kant zeggen dat het visuele niet belangrijk is voor jou... wat heb je aan een mooie verschijning als je er niet volledig van kan genieten en enkel hoofd en borsten te zien krijgt (en enkel dat deel van haar lichaam maar mag aanraken)? Wat heb je aan een vol uur als ze je met 1 hand ongeinteresserd masseert en met de andere hand vrolijk op haar gsm berichten bij elkaar tokkelt? Bon,elk zijn goesting.
 
Klopt idd, ieder zijn goesting!
Gelukkig maar! Reclame maken doe ik liever niet, dan is ze minder bezet… ;) Zou ik het leuk vinden om haar te vingeren, te zoenen en gepijpt te worden zonder condoom? HEEL graag! Maar ik kan er mee leven dat het niet gebeurt. Heb ondertussen al wat ervaring opgebouwd en het ideale ben ik nog niet tegengekomen… toch niet voor -100 euro wat ergens mijn grens is. Als je tips hebt, laat gerust weten en ik test ze met plezier uit!
 
Ik zie het nut van de reviews niet in,iemand zegt het is pracht vrouw en de andere zegt je mag haar bijna niet aanraken ,nooit meer.
Als ik haar tekst lees is het enkel massage zonder haar te mogen aanraken.Ik wou eens zelf afspreken maar zij reageert niet op mijn bericht
 
Ik denk dat veel ook afhangt van de klant zelf. Ik heb altijd een leuke babbel gehad met haar en mag haar aanraken zonder problemen. Zodra ze ook een bericht krijgt of een telefoontje krijgt is ze altijd vriendelijk en excuseert ze zich haar.

Heel vreemd dat ze niet op je reageert.
 
Tja, is dat niet bij veel zaken/mensen/diensten? De ene is er wild van en de andere wil het nooit meer…
Ik ben fan, dat is wel duidelijk. Denk als je haar met respect behandelt, je veel mag. Heb met haar al een paar keer verder gesproken en als ik hoor hoe denigrerend en onbeschoft sommige mannen zijn, snap ik wel dat ze het soms gehad heeft met sommige klanten… afspreken en niet komen opdagen, vuil taalgebruik, stinken naar de pest… Je moet het maar doen… Gelukkig vallen de meeste wel mee maar er loopt wat rond blijkbaar…
 
Reactie op Willemdewilde65
Ik denk dat deze dame toch voldoende ervaring heeft en ziet wie er voor haar staat.Als je een afspraak maakt telefonisch en wat vragen steld hoor je toch die is ok.ik vermoed als er respect van beide is en de dame doet wat zij schrijft en niet haar grootste tijd besteed als de man op zijn buik ligt de klant moeilijk doet.ik ken een dame die groten deels werkt met vaste klanten daar zij duidelijk vraagt wat hij verwacht van haar.
Samen een douche nemen is wat mannen graag hebben.Er is ook veel fake op deze site ,foto's die niet gelijken met de dame .
 
Klopt Nick wat je zegt, maar elke week komen er wel nieuwe klanten waar het altijd afwachten is hoe het loopt.
Idealiter werk je idd met 50 vaste klanten die elke week terug komen, maar zo simpel zit het spijtig genoeg niet in elkaar in deze wereld.
Soit, ik denk dat ze wel ervaring genoeg heeft maar ik wil wel een warme oproep doen naar alle klanten overal, behandel de dames met respect en beide partijen worden er beter van!
Groetjes en voooral veeel plezier en genot!
 
Volgens mij heeft Nancy geen respect zoals vele ,zelfs op berichten reageert zij niet .De ervaring die ik heb met Thaise is dat het vlug afwerken is en de volgende.
U heeft misschien meer geluk met deze dame.
 
Amai mixed reviews. Toch eens benieuwd. Berichtje gestuurd. Hopelijk afspraak morgen een feit.
Ik ben er een tijdje geleden voor de eerste keer geweest en een heel vriendelijke toffe ervaring gehad. Maar misschien moet er ook gewoonweg de "klik" zijn van beide kanten.... na de massage kreeg ik zelfs het aanbod om er nog iets te eten :) dus zeker een heel vriendelijke meid met goede massage
 
Terug
Bovenaan Onderaan