iluzera
Stamgast
Neen, maar ik ga wel die leeftijd uit, kort bij de 70.Nee ik ben geen 70 maar heb sowieso een voorkeur voor dames onder de 30
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen, maar ik ga wel die leeftijd uit, kort bij de 70.Nee ik ben geen 70 maar heb sowieso een voorkeur voor dames onder de 30
Ik hoop toch niet dat je date op Tinder zo heetAl heet de dame Robert of Koekenpan, het is het minste van mijn zorgen
Inderdaad enkel in sms- of Whatsapp berichten.Ik noem een dvp ook eigenlijk nooit bij haar naam.
Ik wel, regelmatig zelfs tijdens de dateIk noem een dvp ook eigenlijk nooit bij haar naam.
Het is toch niet hun echte naam dus als het je niet bevalt geef je ze gewoon een andere naam.
Dat doe ik ook wel eens, Kimmetje in plaats van Kim, maar ik denk als ik Kim Sanne ga noemen dat ik ruzie krijgDe ex-vriendinnen die ik heb gehad noemde ik nooit bij naam. En dat waren wel hun echte namen. Ik vond het altijd leuk om koosnaampjes te gebruiken zoals schatje, honey of zelfs poepie En om eerlijk te zijn heb ik er nooit klachten over gehoord
En nadat je relatie uit ging dag? Ben je ze toen gewoon schatje en poepie blijven noemen?De ex-vriendinnen die ik heb gehad noemde ik nooit bij naam. En dat waren wel hun echte namen. Ik vond het altijd leuk om koosnaampjes te gebruiken zoals schatje, honey of zelfs poepie En om eerlijk te zijn heb ik er nooit klachten over gehoord
Nee toen heb ik gezegd dat ik ze eens een poepie zou laten ruikenEn nadat je relatie uit ging dag? Ben je ze toen gewoon schatje en poepie blijven noemen?
Een dame had de naam van mijn zusje. Is wel raar als je bij het neuken haar naam kreunt. Was trouwens een super DVP.En dan heb je nog de categorie de naam van je moeder, vrouw of dochter. Ex, secretaresse, directe collega. Wat doen we daar mee?
Ik heb een collega die Kimberly heet. En haar zou ik graag willen neuken. Enorme tieten die ze heeft...Dus vrouwen als Natasja, Sandra, Kimberly en Veronique hebben een voorsprong?
Ik weet niet meer hoeveel Maria's is geneukt heb.Wat maakt het uit hoe de dame heet? Vaak gebruiken ze toch niet hun echte naam maar een nickname wat uiteraard begrijpelijk is in zo'n wereldje.