Namen van dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan heb je nog de categorie de naam van je moeder, vrouw of dochter. Ex, secretaresse, directe collega. Wat doen we daar mee?

Ik zou hem in iedergeval heel duidelijk in je mobiel zetten!😄

Zelf hecht er niet heel veel waarde aan. Ben meer van een foto die mij grijpt. Maar een leuke, misschien geile, maar in iedergeval bijpassende naam maakt het plaatje wel compleet.
 
Laatst bewerkt:
Ze gebruiken toch nooit hun echte naam maar ja, er is wel meer niet 'echt' bij de dames van plezier natuurlijk. Een mooie naam is leuk maar heeft toch echt geen enkele invloed op mijn keuze van dvp's.
 
Wat maakt het uit hoe de dame heet? Vaak gebruiken ze toch niet hun echte naam maar een nickname wat uiteraard begrijpelijk is in zo'n wereldje.

Belangrijkste vind ik dat de dame in kwestie gewoon haar afspraken na moet komen.

Dus noem haar gewoon schatje, of honey als je bij haar bent. Dat komt veel liefkozender en minder kil over dan haar bij naam te noemen.

Een naam is maar een naam, al heet ze Poepdoos...
 
Het is toch niet hun echte naam dus als het je niet bevalt geef je ze gewoon een andere naam. :cool:

Hmm dat lijkt me raar lig je lekker te seksen met Ans en dan zeg je oh Celine wat ben je toch lekker ik denk dat de dame wat vreemd gaat reageren:ROFLMAO:
De ex-vriendinnen die ik heb gehad noemde ik nooit bij naam. En dat waren wel hun echte namen. Ik vond het altijd leuk om koosnaampjes te gebruiken zoals schatje, honey of zelfs poepie :ROFLMAO: En om eerlijk te zijn heb ik er nooit klachten over gehoord
Dat doe ik ook wel eens, Kimmetje in plaats van Kim, maar ik denk als ik Kim Sanne ga noemen dat ik ruzie krijg:ROFLMAO:
 
De ex-vriendinnen die ik heb gehad noemde ik nooit bij naam. En dat waren wel hun echte namen. Ik vond het altijd leuk om koosnaampjes te gebruiken zoals schatje, honey of zelfs poepie :ROFLMAO: En om eerlijk te zijn heb ik er nooit klachten over gehoord
En nadat je relatie uit ging dag? Ben je ze toen gewoon schatje en poepie blijven noemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan