Namen van dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ice

Stamgast
Forumpionier
764
03/07/21
935
3
Ik denk dat ik een uitzondering ben maar ben toch nieuwsgierig of er meer mensen zijn die een extra kick krijgen door de naam van een dame, om een voorbeeld te noemen, een dame met de naam Femke , Charlotte of Fleur schept bij mij een hogere opgewondenheid als namen zoals Ans of Roos, bij dames met die namen kijk ik niet een naar hun verdere profiel
 
Masseuses met ouderwetse, gedateerde en truttige namen vind ik totaal niet geil of aantrekkelijk: Helmie, Trudy, Dettie, Sientje, Dini, Margret, Gerda.

Allemaal namen voor dames op leeftijd en dan haak ik al af.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik een uitzondering ben maar ben toch nieuwsgierig of er meer mensen zijn die een extra kick krijgen door de naam van een dame, om een voorbeeld te noemen, een dame met de naam Femke , Charlotte of Fleur schept bij mij een hogere opgewondenheid als namen zoals Ans of Roos, bij dames met die namen kijk ik niet een naar hun verdere profiel
Werkelijk?
Nou... ik probeer alvast wel verder te kijken dan de 'cover' van het boek!
 
Ik ben wel gevoelig voor Lolita bijvoorbeeld.
Tot het een voluptueuze dame van 53+ betreft.
Waarbij ik de naamkeuze al totaal niet begrijp.
Femke of Fleur doen het bij mij trouwens ook goed.
Maar ja, als de naam niet past bij de verwachtingen haak ik natuurlijk alsnog snel af.
 
Ik denk dat je zeker niet de enige bent. Zelf kan een bepaalde naam zeker mijn interesse extra aanwakkeren. Ik ben al lang aan het uitkijken naar een dame met een welbepaalde naam, maar die hou ik liever voor mezelf. Maar het wil natuurlijk niet zeggen dat wanneer ik zo'n dame tegenkom ik haar ook effectief ga daten. Daarvoor zal ik haar natuurlijk grondig evalueren zoals ik bij elke vrouw doe.
 
Vrouwennamen eindigend op een 'a', veel Oost-Europese dames hebben zo'n naam, en dat zijn mijn schatjes 😜
Oud-Hollandse namen ga ik slecht op, en ook Cheyenna, Shamila, Samantha etc. gaan mij niet zien!
 
Dus vrouwen als Natasja, Sandra, Kimberly en Veronique hebben een voorsprong?

Klopt ja, met name Kimberly vind ik een mooie en sexy naam, kwam laatst een dame tegen(vriendin van mijn vriendin) en die heette Annelin, echt ook een sexy naam
En ik weet dat het apart is
Werkelijk?
Nou... ik probeer alvast wel verder te kijken dan de 'cover' van het boek!
Ja zo werkt het bij mij echt
 
Sommige Dames hebben van zichzelf een mooie naam, en kiezen toch een artiestennaam. Ik ken ook één die de letters van haar echte naam, heeft vervormd tot een artiestennaam, heel apart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan