Recensie Nadia Korat Thai Rotterdam Strevelsweg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben mij MTT twee keer bij haar geweest, ze is gewoon een mooie vrouw, maar haar service mag beter.
Intiem kon toendertijd niet, alleen massage met HP, als ik voor haar zou mogen denken, dan kan ze beter een ander vak uitoefenen.

Ben mij MTT twee keer bij haar geweest, ze is gewoon een mooie vrouw, maar haar service mag beter.
Intiem kon toendertijd niet, alleen massage met HP, als ik voor haar zou mogen denken, dan kan ze beter een ander vak uitoefenen.
Ja, zonde hoor. Als ze met haar looks ook nog een constant goede service zou bieden zouden de heren in de rij staan.

ze kan bot en ongeïnteresseerd overkomen maar dat kan ineens omslaan naar lief. Service kan beter.. meer is mogelijk voor extra maar hangt van de persoon af.. Intiem doet ze volgens mij niet. Ze vertelde me dat ze toen 27 was maar dat kan nu 28 zijn..

OK daar is ie dan. Zoals beloofd heb ik een bezoek gebracht aan Korat vandaag om jullie te verlossen van de vraag die half mannelijk Nederland al weken in de greep heeft. En ja hoor, het is echt Daw. Wel een Daw 2.0 want ze heeft wat meer vlees op de botten. Zelf vind ik het wel jammer want ik heb haar bij Mystique tientallen keren bezocht om te kunnen genieten van haar slanke lijf, haar natuurlijke grote borsten en haar heerlijke kontje. Als ze ook nog had kunnen masseren, had ik denk ik de helft van mijn salaris aan haar gespendeerd maar nu blijft het bij een enkel bezoek. Voor de heerlijke ondeugende teasende massage ga ik op zoek naar een andere Thai. Voor suggesties houd ik me aanbevolen (mag in PM).
Ha Frans. De andere Teasende Dame nog kunnen vinden?

Intiem
2,00 ster(ren)
Hi Asiaadict, het is echt kommer en kwel. Ik heb echt geen enkele lekkere teasende Thai kunnen vinden op dit deel van de planeet.

Maar Daw is dus terug hier? Is het die Daw van 52 kg of de versie van 72 kg?

Terug
Bovenaan Onderaan