Zaterdag bij Nadia (KORAT THAI) geweest.. toen ze me kwam halen had ik het idee dat ze er geen zin in had en was erg zakelijk.. Na mijn vorige (slechte) ervaring zie:
https://www.girlsreview.nl/threads/kung-sainam-thai-strevelsweg-149a-rotterdam.4281/post-238391 Dacht ik: daar gaan we weer..
Na het douchen, kwam ze terug met mijn drinken en voor haar zelf koffie.. Toen begon ze te praten en werd het gezelliger. Tijdens het masseren niet de beste massage maar wel erg lekker. uiteindelijk moest ik op mijn rug gaan liggen en ging ze verder met waar ze gebleven was B2B.. heel intens met haar borsten, ze gaf zich helemaal.. heerlijk.. voor een beetje meer mocht ik haar overal aanraken, borsten en kutje.. heerlijk. ze was lekker met mijn pik bezig en ik met haar borsten en kutje, Ze gaf me ( in ieder geval) het idee dat ze het ook lekker vond en dat was zo geil dat ik al snel klaar kwam waarop ze verbaasd reageerde op de hoeveelheid dat uit mijn pik kwam.. Ik wil zeker nog een keer naar haar terug maar wil Soda ook nog een keer ervaren