Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOeps!
Nu... als je dar geld niet terug krijgt... zou ik dat hier wél melden met naam en toenaam!
Die indruk heb ik ook ja...Ik ben bang dat je niks meer terug krijgtmaar zoals Marco zij hier even een melding van maken ,want dit is van te voren geplant denk ik gewoon oplichterij
Nu... Hopelijk hebben we ons allemaal vergist in haar eerlijkheid en integriteit...Mmm niet wat ik wou horen. Maar hou nog even goeie hoop. Anders meld ik het hier.
Ja vingerscrossedNu... Hopelijk hebben we ons allemaal vergist in haar eerlijkheid en integriteit...
Voor alle duidelijkheid, wat waren die kosten voor 2 uur?Hoi,
Wil even jullie mening weten. Net twee uur via bank overschrijving betaald. Terwijl we bezig zijn moet ze opeens weg. Mocht een tikkie sturen voor 280 die ze binnen 5 min zou betalen. Dus is het een uur later, krijg ik nog mijn geld terug ?
Dit geld krijg je nooit terug. Als ze opeens weg moet (kan, maar erg dubieus) dan zou ze het geld gedeelte direct met je afhandelen. Zo werken eerlijke mensen. Dit is oplichting. Ongelooflijk ook dat je haar laat gaan zonder het eerst af te handelen. Ik vermoed dat jij ook niet eerst mag neuken en later als je thuis bent de betaling regelen. Dit moet je zien als lesgeld in de harde wandelwereld.Hoi,
Wil even jullie mening weten. Net twee uur via bank overschrijving betaald. Terwijl we bezig zijn moet ze opeens weg. Mocht een tikkie sturen voor 280 die ze binnen 5 min zou betalen. Dus is het een uur later, krijg ik nog mijn geld terug ?
Mss kan jij, indien hij het niet terug krijgt, het hem vergoeden ?Oeps!
Nu... als je dat geld niet terug krijgt... zou ik dat hier wél melden met naam en toenaam!