Ik zelf neuk liever op van die latina reggaeton dan op heavy metalIk hou van heavy metal , zie maar eens een Latina te vinden die daar wat mee heeft
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zelf neuk liever op van die latina reggaeton dan op heavy metalIk hou van heavy metal , zie maar eens een Latina te vinden die daar wat mee heeft
Eerlijk gezegd, ben erg tolerant als het gaat om muzieksmaken!Kiest de dame de muziek dan is het voor mij ook groot kans dat ik het niks vind.
Zou het zo zijn dat als de muzieksmaak hetzelfde is dat dan de date waarschijnlijk ook beter is? Ik denk het wel.
Willen wij nog een zanger of band op onze uitdaging in de Amsterdam ArenA?Eerlijk gezegd, ben erg tolerant als het gaat om muzieksmaken!
Op onze date kun je ook je favoriete 'apocalyptische stukken' opzetten, vergeet alleen niet je koptelefoon mee te nemen, darling..
Mart Krammer zwemmen in Bacardi lemonWillen wij nog een zanger of band op onze uitdaging in de Amsterdam ArenA?
Ah Nee man!Mart Krammer zwemmen in Bacardi lemon
Wij kunnen die biertjes wel gebruiken toch?Ah Nee man!
Hij schreef een hit "Ik ga zwemmen in Bacardi Lemon!"
Oké.. Leuk!.. Maar waarom stopt hij meteen met zingen en loopt het podium af als iemand een klein biertje naar hem gooit ??
Mart H. is gewoon een nepperd!
Zoals de andere 800 belachelijkste thread, zou is heel grote kuis mogen gehouden worden, in mijn opinie.Ik speel vooral met mijzelf of de dame. Maar idd een zinloos onderwerp.
Lastig zijn de privéhuizen waar in elk kamer de zelfde muziek draait, centraal aangestuurd. Kan je in de kamer niet uitzetten.Liefst niks, wil mij focussen, en me niet laten afleiden.