- 784
- 08/11/21
- 5.000
Of te wild zijn SorryAh de muziekknop al een paar keer mogen voelen met mijn hoofd (lomp zijn)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf te wild zijn SorryAh de muziekknop al een paar keer mogen voelen met mijn hoofd (lomp zijn)
Een beetje onhandigheden of andere zaken is best leuk dat is lachen hèOf te wild zijn Sorry
Daar heb je toch gewoon muziek die je kan opzetten? Staat meestal aan als je op de kamer komt.Gent.
Ja blijkbaar. Maar hij staat dus al af. Met reden.Daar heb je toch gewoon muziek die je kan opzetten? Staat meestal aan als je op de kamer komt.
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)
Een leuk sfeer muziekje op de achtergrond mag altijd.Muziek geeft toch altijd wat extra's. Zeker wanneer ik op een stoel zit, op het rond van het bed, of al op bed lig, en zij haar kleding van het lichaam af laat glijden. Ik vind muziek altijd een toegevoegde waarde.
Nou, het was Nice Inch Nails. Heerlijke sfeer muziek waarbij kleding van het lichaam glijdt, zoals we're in this together.Een leuk sfeer muziekje op de achtergrond mag altijd.
Kan idd niet leuker zijn.Nou, het was Nice Inch Nails. Heerlijke sfeer muziek waarbij kleding van het lichaam glijdt, zoals we're in this together.
Massive Attack, absoluutMassive Attack met Inertia creeps.
Reden: geil en heet ritme en heeft een duister randje.
Massive Attack, absoluut
Verrek, is dit categorie psychedelisch? Ik ben inderdaad een behoorlijke liefhebber, zelfs ambassadeur van psychedelica.Als ik op een date naar zo'n 'psychedelische stukken' zou moeten luisteren, zou ik ook mijn orgasme faken om sneller naar huis te gaan..
Ik hou van heavy metal , zie maar eens een Latina te vinden die daar wat mee heeftVerrek, is dit categorie psychedelisch? Ik ben inderdaad een behoorlijke liefhebber, zelfs ambassadeur van psychedelica.
Maar niet jouw ding dus. Dat is ook wel weer het lastige aan muziek. Kiest de dame de muziek dan is het voor mij ook groot kans dat ik het niks vind.
Zou het zo zijn dat als de muzieksmaak hetzelfde is dat dan de date waarschijnlijk ook beter is? Ik denk het wel.