Nee, Satang. Recensie komt nog.Ben je bij Pim geweest toevallig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, Satang. Recensie komt nog.Ben je bij Pim geweest toevallig?
Wat heb je gedaan met haar...?? het schijnt dat ze sindsdien niet meer op kinky staat bij MTT.. Je hebt haar toch niet ten huwelijk gevraagd?Nee, Satang. Recensie komt nog.
Wat is allemaal mogelijk?Ik ben bij Pim geweest, schat van een vrouw en ze ziet er goed uit.
Persoonlijk heb ik liever wat meer vlees aan de achterkant maar verder een leuke dame. Massage is oke verder, teasen doet ze wel goed
Ik ben er ook geweest en had hier een review geplaatst, maar die is verwijderd omdat ik een aparte review topic had moeten maken…Ik ben bij Pim geweest, schat van een vrouw en ze ziet er goed uit.
Persoonlijk heb ik liever wat meer vlees aan de achterkant maar verder een leuke dame. Massage is oke verder, teasen doet ze wel goed
En qua service?Ik ben er ook geweest en had hier een review geplaatst, maar die is verwijderd omdat ik een aparte review topic had moeten maken…
Anyway, ik onderschrijf bovenstaande ervaring. Qua uiterlijk is het een plaatje om te zien.
PrimaEn qua service?
Heb je een link? Ik kan haar niet vindenIk zie een onbekende naam Mint in de advertentie op Kinky.
Iemand haar al gezien?
Er is geen link, naam staat in de advertentie van MTT.Heb je een link? Ik kan haar niet vinden
Zie net op de site dat ze de prijzen met 10€ verhoogd hebben
Ik ben laatst geweest maar ik moet nog een review schrijven. Dat zal ik zeker binnekort doen.Ben je bij Pim geweest toevallig?
Ik ben er begin van de avond geweest, zonder reservering.Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.
13 Dames zal wel wat worden met te weinig kamers ;-)
Maar mijn serieuze vraag: Welke de kleinste van de beste dames? evt 2 samen.
Dank!
Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
NAT, KARIN, SOM, EVA, WAY, JENNY, SATANG, MANOUW, ROOS, JASMIN, MALEE, NIEUW bij ons is PIM, en ANNA terug.
Dank!
Ik heb je vraag 3 keer gelezen en kan hem op 88 manieren interpreteren... de kleinste kamer, kleinste dame, van de beste dames de kleinste 2, de kleinste dame in de kleinste kamer etc etc ... Met andere woorden, wat wil je weten? Wat bedoel je?Vandaag aanwezig volgens MTT pagina op Kinky:
Dank!
Nou, het zijn allemaal bepaald geen reuzen. Dus ik zou even de reviews bekijken van de dames om te bepalen welke service het beste aansluit bij jouw wensen/verwachtingen.Ik bedoelde gewoon wie van de dames zijn niet alleen klein van statuur/lengte maar ook het meest aanbevolen. En als het moeilijk zou zijn om te kiezen dan kan ik ook met de 2 meest aanbevolen tevreden zijn.
Ik sta al te trillen om wat ik nu weer verkeerd heb in structuur en semantiek