WHEM Myrthe, Kropswolde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond een bezoek gebracht aan Myrthe.
Na afloop was mijn innerlijke batterij weer volledig opgeladen.
Myrthe laat je even alles vergeten, haar aanrakingen zijn hemels. De massage met veel zeep en heerlijk warm water was van begin tot eind bijzonder aangenaam.

Myrthe pagina

Je moet ondertussen de regels van het plaatsen van foto's/screenshots wel weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na jarenlange onthouding onder het mom van zoeken naar de ware liefde is mijn zoektocht in april van dit jaar positief beëindigd. Weliswaar een puur platonische relatie maar eveneens wat geeft dat een fantastisch gevoel. Maar zoals bekend zijn de intieme zones een no go area, maar gevoelsmatig is de doos van Pandora toen wel geopend en dat smaakt uiteindelijk toch naar meer. Bij Lady Butterfly te Kropswolde heb ik de jarenlange theoretische kennis nu al meerdere malen in praktijk gebracht. Het is voor mij de ideale combinatie en maak meestal gebruik van een arrangement omdat ik graag langdurig wil genieten van het momentum. Op 2 juli heb ik voor de Hamam massage gekozen gegeven door Myrthe. Voor aanvang kortstondig samen gedoucht, daarna kon ik op het watermatras gaan liggen en kreeg ik een stevige massage waarvan het tweede gedeelte bestond uit een massage met honing. Alles kwam aan de beurt, een sensuele b2b sticky glijpartij, lekkere bj in standje 69 waarbij ik met de tong ben los gegaan wat Myrthe ook niet onberoerd liet zo te horen. Al met al een heerlijke sessie gehad met de zeer ervaren Myrthe.
 
Aangezien de eerste sessie met Myrthe zo goed was bevallen heb ik dezelfde week nog maar een afspraak gemaakt. Nu met een extra optie erbij in de vorm van skinny dipping in de jacuzzi. Vooraf gezamenlijk douchen wederom inclusief wasbeurt. Daarna op naar de jacuzzi, heerlijk gedobberd en ondertussen al uitgebreid genoten van Myrthe haar mooie lichaam. Daarna weer op het watermatras voor de befaamde Nuru Nuru massage. Waar het met de honing nog een kleverig gebeuren was ging het met de Nuru Nuru al snel richting een spekgladde sessie. Die b2b was nu helemaal een uitdaging vanwege de gel aka glijmiddel. Maar we hebben lekker gespeeld met elkaar en verschillende standjes uitgeprobeerd. Na afloop weer heerlijk samen gedoucht om ons te ontdoen van de Nuru Nuru gel.
 
@Late Bloomer
Dat kan je hier plaatsen

En hier lees je meer over het maken van recensies
 
@Late Bloomer
Dat kan je hier plaatsen

En hier lees je meer over het maken van recensies
Inmiddels gevonden hoe en wat. De volgende sessie plaats ik op de juiste manier. Is er ook een mogelijkheid dat de reeds geplaatste berichten nog kunnen worden aangepast of moet ik alles opnieuw gaan intikken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan