philip1979
Newbie
- 7
- 24/03/22
- 10
en wat mag je zelf bij haar doen CNB?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien zijn we naar dezelfde op zoek. Bedoel je misschien Marie? Donkerbruin haar, gemiddelde lengte en op haar ideale gewicht. (Ik weet het. Zo zijn er waarschijnlijk honderden.) Maar je kan nog foto's terugvinden als je ze opzoekt. Al vond ik ze in het echt mooier dan op foto. (Dat gebeurt niet vaak.) Ik zou haar zo graag terugvinden. Ik wacht al meer dan een jaar op haar.Hier werkte vroeger een jongedame, type studente (uit het Leuvense, haar naam bij MTM kende ik niet), die daarna onder de naam Ella bij Massagewereld in Antwerpen een tijd aan de slag was. Door jaloerse collega's werd ze daar buitengepest. Iemand een idee of/waar ze nadien aan de slag is gegaan (of misschien wel volledig gestopt)?
Ik ga er nog niet zo heel lang, maar telkens ik er geweest ben of bel is het de dame van Afrikaanse afkomst die de dames voorstelt. Tot een tijd geleden stond ze ook op de site, maar ze masseerde niet zelf. Ik vind het toch een verzorgde en propere zaak. Op andere plaatsen kan je misschien wel een betere massage krijgen, maar er zijn er zeker veel slechtere ook.Is daar nu een nieuwe bazin ofniet?
Mila , ik denk terug van weggeweest.Nog eens gebeld voor een massage en kon kiezen tussen Mila en Estelle. Iemand al ervaring met deze dames?
En?gisteren Dyna eens geprobeert maar bij een ander massagesalon [steenokkerzeel] viel goed mee,verslag vanavond
Ik ben maandag bij Estelle geweest. Was écht goed.Nog eens gebeld voor een massage en kon kiezen tussen Mila en Estelle. Iemand al ervaring met deze dames?
Genoteerd,Ik ben maandag bij Estelle geweest. Was écht goed.
mooie verschijning.
startte heel traag teasend zonder olie. Daarna mét olie kronkelend over mij. Top.
achteraf nog samen onder de douche. Mij ziet ze terug.
hoeveel heb je betaald?Ik ben maandag bij Estelle geweest. Was écht goed.
mooie verschijning.
startte heel traag teasend zonder olie. Daarna mét olie kronkelend over mij. Top.
Heb ook voor Estelle gekozen. Is idd een zeer mooie meid, met ook een mooi snoetje en prachtige lach. Lijkt in het begin wat verlegen maar ze komt helemaal los tijdens de massage. Is een van de betere dames die ik al heb gehad!Ik ben maandag bij Estelle geweest. Was écht goed.
mooie verschijning.
Ik vond het er nu ook niet echt verouderd uitzien. Benieuwd wat ze er van makeneven op de website gekeken.....
Lea , nieuwe Oekraiense....
Gesloten door renovatie eind deze maand.... iemand een idee van de plannen ?
Hopelijk hebben ze de renovatie al verdiend hehe
Blijkbaar nieuwe. Douches en de achterste kamer renoveren. Als t waar iseven op de website gekeken.....
Lea , nieuwe Oekraiense....
Gesloten door renovatie eind deze maand.... iemand een idee van de plannen ?
Hopelijk hebben ze de renovatie al verdiend hehe
Ieman Lea al geprobeerd?Blijkbaar nieuwe. Douches en de achterste kamer renoveren. Als t waar is
Als ze dat zouden willen zou het juiste adres op hun website staan. Dat doen ze niet, dus respecteer dat dan ook. Het adres op hun website is 5 minuutjes wandelen van de zaak. Dat adres krijg je als je belt …Graag het juiste adresje doorgeven straat nr…..
Volgens mij niet… behalve een paar kussen stelen was meer niet mogelijk …Is daar eigenlijk bij iemand meer mogelijk?
Neen , ik heb het eens expliciet gevraagd aan de bazin.Volgens mij niet… behalve een paar kussen stelen was meer niet mogelijk …
Hangt af van wie je masseert. Er zijn er die extra geld aannemen. In ruil mag je hun vingeren. Beffen, laat staan neuken kan niet. Kussen ook niet.Is daar eigenlijk bij iemand meer mogelijk?