Waarom zou je betalen voor te vingeren ?Hangt af van wie je masseert. Er zijn er die extra geld aannemen. In ruil mag je hun vingeren. Beffen, laat staan neuken kan niet. Kussen ook niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom zou je betalen voor te vingeren ?Hangt af van wie je masseert. Er zijn er die extra geld aannemen. In ruil mag je hun vingeren. Beffen, laat staan neuken kan niet. Kussen ook niet.
Lees je vraag nu pas. Ben het vergeten maar ik dacht dat de prijs daar 80 was voor 30 min en 140 voor een uur …hoeveel heb je betaald?
Zijn de prijzen dan afgeslagen na de verbouwing ?Lees je vraag nu pas. Ben het vergeten maar ik dacht dat de prijs daar 80 was voor 30 min en 140 voor een uur …
Wat was er dan niet realistisch aan de foto als ik vragen mag?Was hier al een paar keer geweest, en altijd heel tevreden. Steeds een goede massage door klassevolle dames. Deze keer voor Lea gekozen. Ik vond het heel teleurstellend. Slechte massage, erotisch gedeelte was ook maar niets. De foto van haar op de website is echt niet realistisch, ik vond ze niet aantrekkelijk. Niet voor herhaling vatbaar, suggesties voor 1 van de nieuwe dames altijd welkom
Foto op de website is zeker niet Lea.Volgens mij is de foto niet van haar.
Meen je dat ?Ben bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.
ik ben dan zaterdag nog maar eens langs geweest hé.Zijn de prijzen dan afgeslagen na de verbouwing ?
Er zijn daar geen geheimen over, worden netjes aangegeven op de website.
Bij mij was ze enthousiast hoorBen bij Marlene langsgeweest. Massage is matig. Doet het allemaal met weinig overtuiging. Houdt ook slipje aan (nooit eerder meegemaakt bij MTM). Niet voor herhaling vatbaar dus.
En wat met de slip ?Bij mij was ze enthousiast hoor
Iemand als eens bij geweest ondertussen?Coco ziet er wel zeer interessant uit
Hey! Klopt, Cloë was absoluut geweldig! Ongeveer 5 maanden geleden kwam ik per toeval weer bij Marie terecht en dat was echt een aangename verrassing. Niemand kon echt tippen aan haar na die tijd. Hier is haar werlnummer //edit, doen we niet, zie forumregelsDat was Chloë, was idd heel goed!
@Malinas: welke dames buiten Sofia heb je nog bezocht? En stak er iemand bovenuit? De laatste jaren heb ik deze zaak een paar keer bezocht maar was nooit echt super, tot ik eind vorige zomer bij Marie was beland. Enorm knappe dame en ook de massage was van begin tot einde top. Wou die nog eens bezoeken maar ze zit er precies niet meer spijtig genoeg. Zou nog wel eens willen gaan maar 't is nogal moeilijk kiezen
Heeft ze ergens een advertentie?
Hey! Klopt, Cloë was absoluut geweldig! Ongeveer 5 maanden geleden kwam ik per toeval weer bij Marie terecht en dat was echt een aangename verrassing. Niemand kon echt tippen aan haar na die tijd.