Recensie Mrs Nadine, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
13/02/25
2
Afgelopen week een sessie van 90 minuten bij Miss Nadine gehad.
Ze is een jonge, zeer elegante dame, meer kinky player die professionele sessies aanbied dan een klassieke Domina.
Zij heeft goed naar mijn wensen geluisterd en ik heb daardoor een uitermate pijnlijke sessie mogen meemaken waarbij ze mijn masochistische kant volop aan het licht bracht. Natte ogen en professionele aftercare.
Absolute Aanrader.

//mod.edit: Verplaatst uit WHEM.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben onlangs bij Nadine geweest, contact leggen via whatsapp ging prima, soms duurt het even voor ze reageert. Ze ontvangt in een super goed ingerichte studio in Antwerpen centrum, nog nooit zo'n goede studio gezien.

Bij aankomst even gebabbeld, spreekt Engels en is oprecht een mooie verschijning. We hadden een uurtje de tijd. Ze heeft mij in een bondagestoel gezet, zodanig gefixeerr daf ik geen kant op kon en ze begon het spel. Ze begon met met voeten, deze kon ik onmogelijk bewegen en ze naam een naald en begon onder de voeten te krassen (tot het ging bloeden). Ik verzeker jullie, een helse pijn! Tussendoor ook nog echt zeeeeer pijnlijke tepelklemmen erop gezet, deze waren echt te heftig voor mij. Ik kon niet praten omdat mijn mond was dichtgeplakt. Ze bleef kijken en had een echte sadistische lach en zs genoot er echt van hoezeer ik probeerde dat ze eraf gingen. Hierna ging ze weer verder met de naalden onder de voeten.

Al met al, super sessie met echt een hele sadistische Meesteres.

Ik ga snel weer terug voor het volgende plan!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120 minuten
Enige tijd geleden bij deze dame geweest voor de eerste keer.
Aangezien ik niet zo maar onderdanig kan zijn en ik echt een klik moet voelen om het spel te kunnen beleven, heb ik eerst met haar een kort gesprek gehad.

Heb uitgelegd wat ik wens en hoe ik redeneer ... al gauw echter zijn we van start gegaan en heeft ze mij een sessie gegeven.
Zeer aangenaam verrast was ik met de manier hoe ze mij benaderde en wat ze allemaal met mij heeft gedaan....dit had ik zelf nooit verwacht!
Ik mocht haar Meeteres noemen en deed dat met veel trots...ik ga een nieuwe afspraak maken want ik wil nog! :cool:

Gelukkig is haar agenda flexibel aangezien ik met rare uren werk, ook dat zie ik als een voordeel voor mezelf. Ik kijk al uit naar de volgende sessie!

//mod.edit: vul je de rest van de beoordeling ook nog in, want zo lijkt het een reclamepost.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal die wereld wel niet snappen.

prices temporarily lowered at 200€/h, 380€/2h, 525€ 3h, 1000€ 12h (overnight)
I DO NOT PARTAKE IN ANY KIND OF SEXUAL ACTIVITY, as sexual intercourse or oral sex.
Wat doe je dan in hemelsnaam in die 12 uur?

50€ upfront payment is mandatory for first time costumers! Don't text Me if you're not reliable and don't waste My time.
Begrijpelijk maar redflag.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan