Recensie Mrs Nadine, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
13/02/25
0
Afgelopen week een sessie van 90 minuten bij Miss Nadine gehad.
Ze is een jonge, zeer elegante dame, meer kinky player die professionele sessies aanbied dan een klassieke Domina.
Zij heeft goed naar mijn wensen geluisterd en ik heb daardoor een uitermate pijnlijke sessie mogen meemaken waarbij ze mijn masochistische kant volop aan het licht bracht. Natte ogen en professionele aftercare.
Absolute Aanrader.

Ik ben onlangs bij Nadine geweest, contact leggen via whatsapp ging prima, soms duurt het even voor ze reageert. Ze ontvangt in een super goed ingerichte studio in Antwerpen centrum, nog nooit zo'n goede studio gezien.

Bij aankomst even gebabbeld, spreekt Engels en is oprecht een mooie verschijning. We hadden een uurtje de tijd. Ze heeft mij in een bondagestoel gezet, zodanig gefixeerr daf ik geen kant op kon en ze begon het spel. Ze begon met met voeten, deze kon ik onmogelijk bewegen en ze naam een naald en begon onder de voeten te krassen (tot het ging bloeden). Ik verzeker jullie, een helse pijn! Tussendoor ook nog echt zeeeeer pijnlijke tepelklemmen erop gezet, deze waren echt te heftig voor mij. Ik kon niet praten omdat mijn mond was dichtgeplakt. Ze bleef kijken en had een echte sadistische lach en zs genoot er echt van hoezeer ik probeerde dat ze eraf gingen. Hierna ging ze weer verder met de naalden onder de voeten.

Al met al, super sessie met echt een hele sadistische Meesteres.

Ik ga snel weer terug voor het volgende plan!

Terug
Bovenaan Onderaan