Recensie Monica (Pol), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 48 k1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren, avondje Duisburg na wat recensies gelezen over Monika haar bezocht in Haus 48 ja ze valt mee op wat een tieten heeft die meid ze vroeg 30 euro gaf haar 50 ze heeft me rooiehelm lekker gewassen en die stond ook gelijk op klappen dat was al geil enkel wassen nu de rest nog

ja beetje knuffelen lekker even met die joekels gespeelt moet zeggen voor naturel tieten zijn ze heerlijk stevig liggen op bed een heerlijke tietmasage gehad een heerlijke pijpbeurt echt heel lekker moest haar afremmen anders kwam ik al wat me zelden gebeurt ja toen zij op mijn echt een strak kutje idd kon wederom weer niet van die joekels afblijven en toen doggy afgemaakt wat niet lang duurden me rooiehelm spoot heel dat rubber vol erg geile ervaring met haar gezegt dat ik haar zeker nog een keer kom bezoeken vanaf volgende week is ze 2 weken in polen ze werkt altijd in haus 48 maar op verschillende kamers maar heb haar nummer gevraagd en gekregen en ze zetten haar naam erin Monika met een k niet met een c aanrader jawoel
 
Heb straks contact met haar gehad omdat ik evt zaterdag wilde gaan.

Maar ze is er alleen vandaag en morgen nog...
Ik ben er tussen 21:30 en 22:30u geweest haus 48 beganegrond niet en 1e verdieping ook niet,
2e verdieping was gesloten , maar helaas geen Monica.
Toch maar weer naar de mooie ghanese Isabella, matige service maar geweldig lichaam.
en knap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan