Recensie Monica, Antwerpen, Verversrui 14/2 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I've just paid this beautiful girl a visit very friendly and fantastic service great blowjob in 69 position followed doggy and cowgirl as Arne said I'll be back

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afelopen zaterdag avond de Roemeense Monica een bezoekje gebracht. Als eerder onder haar topic vermeld, eerder een dame met de zelfde naam bezocht op de Verversrui, gelijkaardig service. Al is ze een stuk groter dan in mijn herinnering, wellicht de zelfde dame. Ze werkt ongv. van 1u 's middags tot 1u 's nachts, vertelde ze mij. Ze is 26 en werkt al 3 jaar in Antwerpen. Hiervoor heeft ze even in Gent gewerkt. Wat niet zo haar ding was. Na even de handen te wassen, en mij te ontkleden. Bij wijze van opwarming haar tepels een voor een lekker gezogen. "You like my breasts, huh?" Merkte ze op in vlot Engels. Alsook; "You are already hard, I see!" Ik vermoed dat ze dat wel vaker zegt ;). Ze pijpte het condoom over mijn paal en ging lekker diep en lang door. Ondertussen kon ik haar uitgebreid achterwaards vingeren. Alvorens haar haar eerst missio te neuken. Haar eerst uitgebreid gebeft. Ze sloot de ogen en genoot. Na misso voor doggy gekozen. Kon lekker doorstoten. Met een tedere tik op de billen, hier en daar. Voor het hoogtepunt heb ik gekozen voor aftrekken 69 position. Zodat ik haar ondertussen nog wat kon beffen en vingeren. Ze is de wat jongere versie van Anna in Bar Crazy 8L in Gent. Zelfde looks, behalve de bijgewerkte boobs en lippen dan (ze heeft volgens mij toch een D-cup). En zelfde service. Monica houd haar schoenen met stiletto hakken aan in bed, "very sexy". Ze is geen klokkijkster. Waste haar vagina na de daad op het bidet. Higiene dus zeker oké. Ik merkte toen de tattoo van een schedel op haar linker schouder. Vlotte babbelaarster, top service!

Terug
Bovenaan Onderaan