Dario_ohne
Newbie
- 23
- 05/09/23
- 41
donderdag nog eens naar 1 van mijn favoriete wandelhuizen geweest. De patron liet mij binnen en de aanwezige dames kwamen zich voorstellen: lucia(blonde),mila, candy, catharina en nog een dame van wie ik de naam vergat. Ik twijfelde tussen mila en catharina. Aangezien ik in het verleden al eens een ervaring had met mila(heel positief) , koos ik voor de onbekende catharina. Dit is me zuur bevallen want na veel goede ervaringen had ik nu een veel mindere ervaring. Qua uiterlijk bevalt de venezuelaanse zeker. Eenmaal op de kamer zei ze al dat ze maar nog pas geopereerd was aan haar borsten en dat deze nogal gevoelig waren dus heel rustig aankome. Haar poes was niet helemaal kaal. Pijpen was kort en zonder passie. Dan maar over gegaan naar doggy waar ze overdreven fake kreunde . Toen ik na 15 a 20 min klaar was kleedde ze zich onmiddelijk aan en dat was het teken om afscheid te nemen. Misschien had ze een mindere dag maar ik vond haar in ieder geval zeker heen aanrader. Spijt dat ik niet voor mila heb gekozen