modjomaster
Stamgast
wow thanks bro 4 your field report wow squirting never had the joy tasting that haah
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenI don't recommend tasting that just watch and enjoywow thanks bro 4 your field report wow squirting never had the joy tasting that haah
Afwijzing is nooit fijn en nu mag je loslaten.De diverse eerdere recensies hebben aandacht gegeven aan de creativitiet van de bookers/planners. Ondanks die informatie heb ik besloten om een bezoek aan Monica te doen. Zoals het wel eens gaat, gewaarschuwd en toch blijvend nieuwsgierig.
Na het duidelijk afstenmen en vastzetten van een afspraak voor dezelfde middag werd en bleef het stil waardoor de afspraak niet doorging. Later gaf de planner aan dat Monica geen zin meer had deze middag en dat het daarom stil was gebleven. Ik heb aangegeven het uiteraard niet netjes te vinden om dat niet te laten weten en om niet meer te reageren (door planner).
Nadat ik aangaf mijn ervaring als review te zullen plaatsen gingen de registers open. Alle soorten bedreigingen zijn voorbij gekomen in een poging een recensie te voorkomen.
Bij deze een waarschuwing voor de planners van Monica. Ik verwacht overigens dat ze tegen de dames weinig meer respectvol zijn dan tegen de klanten.
Veel leesplezier ook met de door de planners toegezegde reactie op deze recensie. Zo'n reactie is veelal een recensie op zich.
Fijn en wijs 2025 gewenst! Ik ga ook mijn best doen
@Monicakinkyik zou niet aan beginnnen, ik dacht lekker dichtbij ff proberen. ze is een afwerkster waar niks mag en beet zelfs tijdens bj omdat ik aan haar zat.