Recensie Monica/Ami/Emma, Den Haag 3,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9803101-monica
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vraag me af of iedereen hier die Monica heeft bezocht ook dezelfde 'Monica' heeft bezocht.
Ik was er niet heel lang geleden al zie ik dat nu haar profiel offline is - weet iemand of ze terugkomt? Voor alleen haar lichaam al en het in zo'n lekker wijf pompen is het al voor herhaling vatbaar.

Hieronder mijn ervaring, lijkt meer op voorgaande

Prima appartement, duidelijke communicatie. Had op mijn verzoek een videocall gedaan. Schoon en (helaas) zonder haar douchen. Haar hygiene is goed. Ze rookt en ik ook dus dat kon samen, opzich wel lachen, voor het bezigzijn samen naakt bij het raam een sigaretje. Kan andere wandelaars natuurlijk tegenzitten.

Ze is echt gruwelijk lekker (al zijn de gezichtsfoto's iets opgeleukt). Het bed vond ik matig, het was een beetje ongemakkelijk maar ik liet haar ook gewoon haar gang gaan. Ze begon met wat kussen naar beneden wat overging tot een hele goede pijpbeurt. Ik kwam al vrij snel bijna klaar dus vroeg haar wat af te wisselen. Beveiliging om en toen is ze een beetje gaan glijden over mijn jongeheer. ik mocht zoals andere níet aan haar tepels zitten, verder mocht alles. Ze leek ook oprecht wel opgewonden en wat plezier te hebben. Zoenen mistte ik wel.
Communicatie was een beetje stroef omdat het engels niet heel goed is, zowel voor als tijdens als na het neuken maar dat is natuurlijk niet de hoofdzaak..

Toen maar ervoor gekozen haar om te draaien en haar hard te nemen, dat kon makkelijk en eigenlijk kon alles binnen de opties zonder problemen. Goed nat en ik kwam dus vrij snel. Eerst in doggy, ik kon haar borsten vastgrijpen, en haar haar vastpakken. Toen haar plat gelegd en van achter in haar gekomen. Even geknuffeld en hoewel ik het al wel mooi vond stond ze erop nog een ronde te doen. Er was geen sprake van haast of klokkijken.
Na dus nog wat liggen, knuffelen en een kleine massage had ze me weer hard en hebben we nog even geneukt. Ik wist zelf al dat een tweede er niet in zat en zei dat ik het prima vond zo. Soms weet je het gewoon. Ze leek een beetje teleurgesteld, maar had nog bevestigd dat het helemaal goed was. Gedoucht en kon rustig aan gaan. Ze bood als ik het me goed herinner ook wat drinken aan.

Ik ben in ieder geval met een goed gevoel weggegaan. Als iemand weet of ze nog terugkomt zou ik dat wel willen weten.

Terug
Bovenaan Onderaan