Vandaag , na toch wel lange tijd nog eens langs kunnen gaan naar mijn toch wel vaste stek.
Heb inmiddels toch wat andere huizen bezocht maar kom steeds tot de conclusie dat ik bij Sofie het liefste ga.
Deze keer Mona geboekt en zeer blij dat ik deze heel sympathieke dame heb leren kennen.
Eens op de kamer haar wat geplaagd en ze gaf daarna toe dat ze me niet kon inschatten wat af normaal gezien wel altijd kan.
Uitgekleed en onder de douche , nog steeds alletwee gereserveerd maar ik wou het spel zo spelen
Daarna op de kamer en toen was ik wat directer , stelde haar wat vragen om te polsen wat ze wel of niet graag had.
Vind dit belangrijk om te weten hoe je de dames dan daarna het beste genot kunt geven want dan krijg je dit ook terug.
Bon , begonnen met heerlijk zoenen en tongzoenen wat we beiden toch goed konden met elkaar.
Daarna wat afgezakt met een tussenstop aan haar borsten om dan naar the place to be te gaan.
Mijn favoriete bezigheid en ze genoot er stilletjes van en pas na een hele tijd kwam ze plots , toch wel heftig , klaar.
Ze nam direct een condoom , want ze had precies wel zin om genomen te worden, schoof het over mijn lul en leidde hem in missio naar binnen.
Eventjes pompen en ik loosde het zakje al vol.
Ze zei meteen dat ik heel goed kon beffen en dat ze er echt van genoten had : " je weet hoe je het goed moet doen want je doet dit echt wel zeer goed "
De volgende minuten waren we aan het praten , echt een zeer aangenaam gesprek en kort daarop lag ze halvelings op mij en begonnen we te tongzoenen, haar ademhaling ging omhoog , plaatste mijn lul op een manier dat ze hem tegen haar op de juiste plaats voelde en kwam boven op me liggen zodat het zoenen wat heviger werd.
Ze daalde af en begon met een blowjob , ik hield het niet lang uit en wou haar neuken.
De minuten erna zat ze bovenop me en ze genoot zichtbaar van de penetratie , kreunend en tongzoenend ging ze steeds heviger te keer tot ik een tweede keer een orgasme kreeg.
We keken elkaar aan en ze begon te lachen : amai zei ze dat deed blijkbaar zeer veel deugd bij jou " waarop ik antwoordde: " jouw verdienste "
Nog wat gechild , douche genomen en bij het aankleden nog wat geplaagd.
Voor het naar beneden gaan elkaar nog eens lekker getongzoend en haar gezegd dat ik er een favoriete bij heb , dat ze me zeker gaat terug zien.
Om de een of andere reden voelde ik iets speciaals toen we elkaar aankeken en ben er zeker van dat zij ook iets voelde , vraag me niet wat maar er was iets magisch.
Toen we aan de trap kwamen en afscheid namen deed ze iets wat nog niemand gedaan had , een kus en ze legde haar hand op mijn borst , glimlachte , ik zei tot nog eens en ze zei hopelijk wel.
Dit was nog zo een moment dat er chemie in de lucht hing.
Deze dame ga ik zeker en vast terug bezoeken want ze is echt voor mij een toppertje