Recensie Momo Alsdorf 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JoJ

Newbie
2
07/08/23
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://momo-china-wellness.business.site/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net als in de meeste Chinese salons wisselen hier ook de dames regelmatig. Als je hun mob. tel in je eigen telefoon zet, komt er regelmatig een status update via WhatsApp voorbij, met een foto van de nieuwe dame(s). Dit doen meerdere Chinese salons overigens.

Ze hebben natuurlijk wel allemaal de standaard namen: Lulu, JoJo, Ting Ting en nu een YoYo. Zij overwegend we allemaal mooie dames van midden twintig.

Zolang je betaald is verder alles mogelijk. Je maakt een afspraak met Momo zelf. De andere dames spreken geen woord Duits, Engels of wat dan ook. (behalve Chinees dan)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag bij Momo in Alsdorf op bezoek geweest. Afspraak met Ting Ting.

Allereerst werd gevraagd of ik 20 minuten kon wachten. Ik was al eenmaal binnen in de massage kamer en dacht laat maar gaan. Op Duitse fora gelezen dat dit vaker schijnt voor te komen.

Na 20 minuten kwam Ting Ting eraan. Op zich een mooie verzorgde dame, lief en vriendelijk.

Eerst masseert ze ongeveer 15 min en daarna body To body. Ze beweegt sexy met haar lijf en gaat met maar tepels over je hele lichaam heen glijden. Apart gevoel. Daarna afmaken met een HJ.

Al met al een prima sessie maar de volgende keer kies ik een andere dame aangezien het dan telkens een verassing blijft.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen woensdag hier geweest. Massage van YoYo.....daar is het bij gebleven. In mijn ogen onaantrekkelijk, geen borsten....beetje chubby, kortom niet mijn smaak, daarom geen klik en dus geen opwinding. De massage was mwa mwa tralala, ook niet heel bijzonder. Uurtje volgemaakt, verder geen sexuele dingen gedaan YoYo was wel een beetje teleurgesteld, probeerde nog wel om iets extra's te brengen, maar deed mij helemaal niets. Kortom geen klik, uurtje wrijven en 50 euro lichter weer naar huis.
 
Dit is een momentopname en al wie vertrouwd is met Chinese massage salons weet dat het een beetje loterij is ;-) Dus eerdere posts kloppen.
Ik ben er nu twee keren geweest en beide keren had ik (zonder afspraak) TingTing.
Dit is een zeer goedlachse en speelse dame, die weet waar de klepel hangt, commercieel is maar ook weet wat goeie service is. Eerlijk gezegd hier in België kom ik ze zelden tegen zo. Massage met B2B 1u is 80, met PZC 100 maar met wat geluk (had ik) ook TZ, rimmen, beffen erbij. Wil je de echte full option dan is het 130. En dat vraagt ze toch een keer of twee drie: ficken? Masseren: kan ze. Verleiden, diep pijpen, zich smijten, rimmen,...? als de beste. Ik hield het bij 100 beide keren, eerste keer was het echt pijpen tot einde, tweede keer net niet.
blijkbaar zijn de andere aanwezige Mina en Bella ook niet slecht (zagen er ook lekker uit) en die probeer ik hopelijk later nog eens.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Van de week voor de 2x bij TingTing geweest zij is echt een Topper ! Al bij binnenkomst tongzoenen en in de kamer kan ze niet van je afblijven, op de kamer tongzoenen en veel Teasen en dan gaat ze over naar de Massage die zeer lekker is...

Na zo een 20 min wilde ze graag dat ik me ging omdraaien en ze gaat helemaal los Pussysliding ze word lekker nat soms krijg je gevoel dat ie erin glipt, pijpen kan ze zeer goed deepthroat ze mist niks...

Condoom er omheen en knalle maar zeker zo een 20min hard zitten neuken ze kwam klaar even later ik ook ... beide bij gekomen en ze wilde nog 1 x heb gevraagd om in haar mond klaar te komen en dat vond ze niet erg.

1 en al genieten met haar kom zker nog 1x langs
 
Herkenbaar haha...Wel één ding wat me opvalt, ik betaalde 100 voor dit alles (plus rimmen) uitgezonderd neuken, dan vroeg ze 30 meer dus 130 ipv 150?
Enige waar ik me altijd vragen bij stel (en daarom ga ik heel vroeg) is als een vrouw CIM doet en rimmen en je komt daarna als tweede klant...hopelijk spoelt ze haar mondje goed:rolleyes::ROFLMAO:
 
Herkenbaar haha...Wel één ding wat me opvalt, ik betaalde 100 voor dit alles (plus rimmen) uitgezonderd neuken, dan vroeg ze 30 meer dus 130 ipv 150?
Enige waar ik me altijd vragen bij stel (en daarom ga ik heel vroeg) is als een vrouw CIM doet en rimmen en je komt daarna als tweede klant...hopelijk spoelt ze haar mondje goed:rolleyes::ROFLMAO:
Daar zeg je zo wat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan