Recensie Momo Alsdorf 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na alle positieve reacties over Ting Ting bij Momo in Alsdorf ben ik nieuwsgierig geworden en heb ik de diensten van Ting Ting vandaag zelf mogen ervaren.
Voor het weekend een afspraak voor vandaag via WhatsApp gemaakt waarin ik nadrukkelijk om een consult met Ting Ting had gevraagd. Dit ging eenvoudig en ik kreeg direct antwoord: "oke". Ik vond het allemaal nogal spannend want dit was mijn eerste bezoek aan een Chinese massagesalon.

Vandaag vol goede en geile moed naar de salon. Van buiten ziet het er een beetje louche en vervallen uit maar dat had ik al gelezen en ik was dus voorbereid. Binnen viel het allemaal wel mee. Parkeren kan gratis langs de weg tegenover de salon.
Na aanbellen werd de deur geopend door een Chinese dame die mij binnenliet en mij direct in de eerste behandelkamer in de gang naar binnen leidde. Ze ging meteen in de startblokken om mij te behandelen. Ik had echter mijn twijfels en vroeg of zij Ting Ting was. Dit bleek niet het geval. Hoewel deze dame ook geen onaardige verschijning was had ik haar duidelijk gemaakt dat ik een afspraak met Ting Ting had en dit ook verlangde.
Hup, de kamer uit naar een zithoekje waar enkele Chinese dames zaten, zo ook een lekker uitziende goedlachse dame die meteen opsprong en zich voorstelde als Ting Ting. Ze nam me lachend mee naar een ander kamertje achterin het einde van de gang. Ik was aangenaam verrast over haar verschijning. Niets teveel gezegd door eerdere ervaringsdeskundigen. Terwijl ze me vroeg mij van mijn kleding te ontdoen stormde Mamasan met haar telefoon in de handen de kamer binnen. Ze vroeg mij of ik wel een afspraak had met Ting Ting? Na het tonen van het Whatsapp bericht op mijn telefoon was ze kennelijk nog steeds niet overtuigd en rende zij de kamer weer uit, Ting Ting erachteraan. Pff. de zin was me al bijna vergaan maar na een minuut of 5 kwam Ting Ting terug. Het feest kon eindelijk beginnen. Alles was geregeld met Mamasan en het bleek dus kennelijk toch in orde te zijn. (Of er had iemand anders pech die ook een afspraak had met Ting Ting. Not my problem :cool:)

Ting Ting is 32 jaar oud en een echt lachebekje. ze stak direct haar tong in mijn mond en begon te tongzoenen. Enigszins voorzichtig liet ze de mogelijkheden weten. Die opties wist ik natuurlijk al dankzij het lezen van dit en andere forums. Gekozen voor massage met happy end zonder rubber en NMC voor 130
Op de buik, heerlijke stevige massage van nek, armen, rug en benen. Al teasend kriebelt ze je ballen en anus en krabde ze heerlijk met haar nagels over mijn rug . Na een kwartiertje ging ook haar jeans en topje uit en stond daar een leuke Chinese slanke dame in een zwarte setje, dat ook uit ging. Het strelen ging verder maar nu poedelnaakt met haar tepels, over je achterkant gevolgd door een Pussy sliding over het hele achterlijf. Tijd om om te draaien en dan zit er zo'n lekker slank lichaam met een bescheiden zwart streepje op haar intieme zone lachend bovenop je. Er volgde een heerlijke lange deepthroat en daarna was het tijd om te ficken. Ting Ting keek me vragend aan en vroeg of ik een condoom om wilde of niet, wow.. De verleiding was wel erg groot om zonder te neuken. gelukkig zat niet al mijn verstand in mijn ballen en daarom toch maar gekozen voor NMC. Na het hoogtepunt ging Ting Ting een glaasje water halen voor me waarna nog wat tijd over was voor wat extra massagekunsten. Ze maakte keurig het uur vol gevolgd door lekkere een afscheid tongzoen.

100% herhalingsgevaar.

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een tijdje gluren en lezen op het forum hier, ook maar eens de stoute schoenen aangedaan voor een bezoekje aan Momo. Ik had van te voren geappt en er zouden 3 dames aanwezig zijn. Gevraagd naar 1 specifieke en dat was mogelijk. Achteraf bleek het Mina te zijn. Na aanbellen deed een andere dame open die ik ook wel leek te herkennen van de foto. Ze vroeg me meteen in een kamertje plaats te nemen maar heb haar uitgelegd dat ik had geappt voor een andere dame. Dat was prima en Mina werd er bij gehaald en ik werd verhuisd naar een andere kamer. Daar werd een schone handdoek op het bed gelegd en na betaling van 50euro ik mocht me volledig uitkleden en gaan liggen. Na een minuut of 10-15 vroeg ze of ik meer wilde. Dat was dan 80euro of 50euro extra voor b2b en blasen. Voor die tweede optie gekozen. Ze kleedde zich vervolgens zelf al uit en ik kon kort al even genieten van haar mooie lichaam. Slank, kleine borsten en boven haar poes een bosje typisch Aziatisch haar. Gewone massage ging nog even door en iets later begon ze met haar lichaam over m'n rug te glijden. Daarna kwam ze naast me liggen en me te tongzoenen. Elkaar wat gestreeld en heb haar gevingerd. Ze was al lekker nat! Daarna pussysliding en langzaam ging ze naar beneden om mijn vriend in dr mond te nemen. Ik was al goed opgewarmd en was al bang dat ik het niet lang ging volhouden. En dat was zo! Ik kom normaal niet zo snel klaar door pijpen maar wat ze deed met haar tong was magisch! Na een paar minuten haar mondje gevuld waarna ze t uitspuugde. Prima. Ze heeft m'n kleine vriend daarna nog even schoon gemaakt en kwam nog even langs me liggen voor wat chit chat (voor zo ver dat ging ivm taalbariere). Was ondertussen 50minuten verder en besloot dat t mooi was geweest. Aangekleed en ze heeft me naar de uitgang begeleid om me daar nog even te zoenen. Hoog GFE gehalte. Op de terugweg richting de entree nog even kort met de 2 andere dames gesproken. Ze hebben wel hun naam gezegd maar vergeten. De naam Ting ting iig niet gehoord, daar was ik extra op gericht. De derde dame waar ik een foto van kreeg leek totaal niet op de dame van de foto. Blij dat ik vooraf al de keus had gemaakt en goed uitviel. Al met al een hele leuke ervaring in een ontspannen sfeer. Buitenkant van het pand niet gezien (was donker), binnenkant vond ik niks mis mee. Het is geen luxe maar was wel schoon. Denk dat ik nog wel eens terug ga.

Terug
Bovenaan Onderaan