Recensie Momo, Alsdorf 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou er dolgraag zo heenrijden, maar ik vind het echt te link. Die laat zich dus zo door half Duitsland bare volblaffen en daarna mag jij. Hoe graag ik ook bare wil, mij niet gezien daar.
Half Duitsland, Nederland én België! ;-)
En allemaal maar zoenen/beffen met al de restanten van een verzameling sperma van een half leger.
Nou moe, hier zijn voor mij de grenzen ook hoog opgetrokken.

Ik ben er laatst geweest. vtv gebeld en reserveert.
Kleine dame genaamd Mina maakt open en brengt me naar de 1e kamer links.
Een bedrag van €130,- betaald. Ze vroeg wel omdat ik 150 gaf of ik Ohne wilde. Heb netjes nee geschud. ( het kan dus wel, maar mij niet gezien ) Na een lekkere opgeilende knuffelpartij en een korte staande BJ zei ik tegen haar dat ze het rubber maar tevoorschijn moest halen. Ik heb haar in het begin lekker rustig bereden op de massagetafel, naar een 10 min ben ik haar toch serieus gaan doorstoten totdat mijn nakomelingen in het zakje zaten.
Hierna nog een lekkere massage gehad.

Kort samengevat is het een goeie geile bedoeling daar.

Kun je me vertellen hoe Mina eruit ziet?

Goh ja en van al deze waar je het niet van weet…Dat is overal het risico als je gaat beffen of tongzoenen met een DVP toch?
Mee eens.

Iemand die betaald om een vrouw te mogen zoen en beffen hoewel hij met zijn stijve haring aan wal blijft staan kijken en dan ook nog lopen zeuren en klagen dat ze dan Bare doen.

Gewoon rubber om en niet beffen, als je anders wilt zoek een gewillige vrouw die zijn er ook en je ook heel dankbaar. Die DVP lacht je alleen maar stiekem uit, en als jij denkt dat ze ervan geniet, dan heb je niet 1 plank los maar de hele schutting
Stevige borsten of zit er niet veel in? Lijkt ze sprekend op de foto die je doorgestuurd krijgt bij afspraak maken?
Wat slapjes wat ik me kan herinneren.
Die foto's heb ik niet echt op waarheid vergeleken, ik vraag me ook af of de namen altijd wel kloppen

Terug
Bovenaan Onderaan