Recensie Molly, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jv010

Wandelaar
50
03/06/22
85
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://x.com/mollymol2022
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag de threads over molly voorbij komen en besefte me toen opeens dat ze helemaal nog geen eigen topic heeft, schandalig voor de gangbang queen van de lage landen.

Zelf heb ik haar regelmatig meegemaakt in de tijden van haar gangbang feestjes in de paradise club en later ook privé.

Inmiddels ontvangt ze wekelijks bij Casa Sherda en wow, wat een topper is het.

Molly is een hele knappe Nederlandse vrouw, vroeger blond maar inmiddels met donker haar en een geweldig paar siliconen borsten.

Maar dat is niets bij haar inzet, molly is een genieter met de hoofdletter G en is voor heel veel in, van heerlijk rustig opbouwen en tongzoenen, tot haar hard anaal nemen en laten squirten.

Hopelijk komen er binnenkort weer gangbangs aan met Molly om de oude tijden te laten herleven.

Molly is te bereiken via de contact gevens op haar twitter, en ook hier actief als @Mollymol2022

Koester deze topper mannen! 😍

Ken haar niet, behalve van de mini gang bang flyer.
Jammer dat 1 op 1 minder is.
Bericht in onderwerp 'Molly Den Haag' https://www.girlsreview.nl/threads/molly-den-haag.10777/post-751825
De party's op maandag middag in de paradise waren toch echt uniek.
Mooie en leuke dames met Molly als absolute ster, maar ook geweldige andere meiden zoals de bekende Esther, Jade en Eva, maar ook een aantal die af en toe kwamen. Waren mooie middagen. Jammer dat we nu niks vergelijkbaars in de Randstad hebben.

Molly...
Een aantal weken geleden appte ik haar.

Als ik de trap op loop staat de deur op een kiertje. Ik wil dat je naakt op bed lig. Ogen dicht. Benen wijder dan wijdt met je kutje naar de deur. Armen gestrekt boven je hoofd. Zo blijf je liggen tot ik het zeg.

Ik kwam binnen en daar lag ze. Volledig volgens vraag. Ik kleedde mij uit en ze bleef liggen. Het vocht van haar kutje glinsterde in het rustige licht. Naakt benaderde ik haar rustig en sensueel. Mijn vingertoppen over haar huid van haar voeten over haar benen en beiden eindigend op haar knopje wat strak gespannen en gezwollen naar buiten stak. Het kippevel staat over haar volledige lichaam. Met beide duimen trek ik het knopje zacht omhoog en zet mijn tong ertegen. Ze schokt. Zacht hoor ik kreuntjes. Ik lik haar nu vol in haar en rond haar knopje. Twee vingers verdwijnen in haar waar ze drijfnat is. Het eerste spuitende orgasme komt vol over mijn gezicht. Nog steeds heb ik geen toestemming gegeven en ligt ze nog zoals bij binnenkomst. Ik loop om het bed. Onze monden vinden elkaar en tongzoenend mag ze haar ogen openen en bewegen. Meteen pakt ze mijn keiharde pik en zuigt hem diep in haar keel. Ik zoek haar kutje en vinger haar diep en krachtig. Ze kan het allemaal hebben en spuit over mijn vingers. Mijn pik in haar mond en kreunend van haar spuitende orgasme maakt mij nog geiler. Ze komt tongzoenend op mij zitten. Glijdend over mijn pik. Mijn stam.is drijfnat van haar vocht. Ze trekt haar rug hol en duw nog harder op mijn pik. Volledige controle zodat hij er niet in glijdt. Dat doen we niet. Plagend staat ze op. Rechtop op het bed met 1 hand de balk boven het bed vast houden. Met haar andere hand vingert ze zichzelf klaar en spuit mij onder.
Ze gaat op handen en knieën zitten. Pijpt mij nu sneller. Spuit me onder zegt ze. Ik voel het komen en waarschuw haar maar juist daardoor steekt ze haar tong uit en zegt ik wil het proeven.
Kreunend spuit ik haar gezicht onder en haar mond vol. Ze zuigt nog even door en likt haar lippen af. Met een geile gekmakende tongzoen verdwijnen we weer uit elkaars aura.

Molly...

Als ik de trap op loop staat de deur op een kiertje. Ik wil dat je naakt op bed lig. Ogen dicht. Benen wijder dan wijdt met je kutje naar de deur. Armen gestrekt boven je hoofd. Zo blijf je liggen tot ik het zeg.

Ik kwam binnen en daar lag ze. Volledig volgens vraag. Ik kleedde mij uit en ze bleef liggen. Het vocht van haar kutje glinsterde in het rustige licht. Naakt benaderde ik haar rustig en sensueel. Mijn vingertoppen over haar huid van haar voeten over haar benen en beiden eindigend op haar knopje wat strak gespannen en gezwollen naar buiten stak. Het kippevel staat over haar volledige lichaam. Met beide duimen trek ik het knopje zacht omhoog en zet mijn tong ertegen. Ze schokt. Zacht hoor ik kreuntjes. Ik lik haar nu vol in haar en rond haar knopje. Twee vingers verdwijnen in haar waar ze drijfnat is. Het eerste spuitende orgasme komt vol over mijn gezicht. Nog steeds heb ik geen toestemming gegeven en ligt ze nog zoals bij binnenkomst. Ik loop om het bed. Onze monden vinden elkaar en tongzoenend mag ze haar ogen openen en bewegen. Meteen pakt ze mijn keiharde pik en zuigt hem diep in haar keel. Ik zoek haar kutje en vinger haar diep en krachtig. Ze kan het allemaal hebben en spuit over mijn vingers. Mijn pik in haar mond en kreunend van haar spuitende orgasme maakt mij nog geiler. Ze komt tongzoenend op mij zitten. Glijdend over mijn pik. Mijn stam.is drijfnat van haar vocht. Ze trekt haar rug hol en duw nog harder op mijn pik. Volledige controle zodat hij er niet in glijdt. Dat doen we niet. Plagend staat ze op. Rechtop op het bed met 1 hand de balk boven het bed vast houden. Met haar andere hand vingert ze zichzelf klaar en spuit mij onder.
Ze gaat op handen en knieën zitten. Pijpt mij nu sneller. Spuit me onder zegt ze. Ik voel het komen en waarschuw haar maar juist daardoor steekt ze haar tong uit en zegt ik wil het proeven.
Kreunend spuit ik haar gezicht onder en haar mond vol. Ze zuigt nog even door en likt haar lippen af. Met een geile gekmakende tongzoen verdwijnen we weer uit elkaars aura.
Wauw tot in detail super krijg alweer zin zo was t en zo moet je snel maar weer is komen mm mm lekker schat en bedankt voor de mooie geile recensie 😍

Molly...

Wow dat is een geile date 🥰🥰🥰das genieten

Terug
Bovenaan Onderaan