Recensie Molly, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jv010

Wandelaar
49
03/06/22
73
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://x.com/mollymol2022
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag de threads over molly voorbij komen en besefte me toen opeens dat ze helemaal nog geen eigen topic heeft, schandalig voor de gangbang queen van de lage landen.

Zelf heb ik haar regelmatig meegemaakt in de tijden van haar gangbang feestjes in de paradise club en later ook privé.

Inmiddels ontvangt ze wekelijks bij Casa Sherda en wow, wat een topper is het.

Molly is een hele knappe Nederlandse vrouw, vroeger blond maar inmiddels met donker haar en een geweldig paar siliconen borsten.

Maar dat is niets bij haar inzet, molly is een genieter met de hoofdletter G en is voor heel veel in, van heerlijk rustig opbouwen en tongzoenen, tot haar hard anaal nemen en laten squirten.

Hopelijk komen er binnenkort weer gangbangs aan met Molly om de oude tijden te laten herleven.

Molly is te bereiken via de contact gevens op haar twitter, en ook hier actief als @Mollymol2022

Koester deze topper mannen! 😍
 
Ik zag de threads over molly voorbij komen en besefte me toen opeens dat ze helemaal nog geen eigen topic heeft, schandalig voor de gangbang queen van de lage landen.

Zelf heb ik haar regelmatig meegemaakt in de tijden van haar gangbang feestjes in de paradise club en later ook privé.

Inmiddels ontvangt ze wekelijks bij Casa Sherda en wow, wat een topper is het.

Molly is een hele knappe Nederlandse vrouw, vroeger blond maar inmiddels met donker haar en een geweldig paar siliconen borsten.

Maar dat is niets bij haar inzet, molly is een genieter met de hoofdletter G en is voor heel veel in, van heerlijk rustig opbouwen en tongzoenen, tot haar hard anaal nemen en laten squirten.

Hopelijk komen er binnenkort weer gangbangs aan met Molly om de oude tijden te laten herleven.

Molly is te bereiken via de contact gevens op haar twitter, en ook hier actief als @Mollymol2022

Koester deze topper mannen! 😍
Wauw bedankt kanjer 😍
 
Ik zag de threads over molly voorbij komen en besefte me toen opeens dat ze helemaal nog geen eigen topic heeft, schandalig voor de gangbang queen van de lage landen.

Zelf heb ik haar regelmatig meegemaakt in de tijden van haar gangbang feestjes in de paradise club en later ook privé.

Inmiddels ontvangt ze wekelijks bij Casa Sherda en wow, wat een topper is het.

Molly is een hele knappe Nederlandse vrouw, vroeger blond maar inmiddels met donker haar en een geweldig paar siliconen borsten.

Maar dat is niets bij haar inzet, molly is een genieter met de hoofdletter G en is voor heel veel in, van heerlijk rustig opbouwen en tongzoenen, tot haar hard anaal nemen en laten squirten.

Hopelijk komen er binnenkort weer gangbangs aan met Molly om de oude tijden te laten herleven.

Molly is te bereiken via de contact gevens op haar twitter, en ook hier actief als @Mollymol2022

Koester deze topper mannen! 😍
MOoie review, en een squirter. Hmmm 😊

wat was de prijsopbouw als ik mag vrgaen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan