Ben een paar keer bij Bella geweest toen ze nog bij Sainam werkte. Ik weet nog dat de laatste keer me tegenviel. Ze was met haar telefoon bezig(niet voor bellen of te was appen,maar ze wou me filmpjes en foto's laten zien) of die airco was weer niet goed was ze daar mee bezig. Nu ze op een nieuwe locatie werkt wil ik nog een keer proberen.
Allereerst die nieuwe locatie waar ze werkt vind ik geen verbetering. Het is klein, rommelig en hartstikke donker.
Maar goed je kwam voor de massage ,maar ook dat viel tegen.
Zodra ik op bed lag kwam ze boven op me liggen en gelijk aan mijn oor likken en aan mijn wang knijpen, en dan tussendoor aan mijn rug wrijven.
Naar 20 minuten om draaien en dan meteen aan mijn pik grijpen en tussendoor op slaan. Op een gevend moment heb ik aangegeven dat ik daar niet van opgewonden raakt. Vervolgens pak ze uit haar tas een dildo van 25+ cm. Heb meteen aangegeven dat dat niet gaat gebeuren. Vervolgens maar mezelf afgetrokken en daarna nog gewassen aangekleed en naar huis gegaan.
Voor mij geen herhaalings vatbaar, maar hou je van dominante massage dan zal je denk ik wel plezier hebben