- 41
- 15/07/21
- 54
Weet iemand of Molly nog plannen heeft weer feestjes te gaan organiseren? Of kunnen we die definitief het label 'met pensioen' geven?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYep, die bedoel ik! Was altijd erg leuk. Ben benieuwd of ze nog plannen heeft om haar comeback te maken. Ze is wel vaker een tijdje uit beeld geweest, maar kwam altijd weer terug. Nu is het al een jaar stil….Ik neem aan dat je Molly bedoelt die blonde met die grote tieten? Die vroeger met andere meiden groepsex hield bij Club Paradise in Den Haag?
Zo ja dan zou ik het ook graag willen weten.
Ik kwam destijds namelijk best wel regelmatig bij haar gang bang feestjes. Een topper was ze !
Zoals Engelse Eva .Molly, neem je je vriendinnetjes van de feestjes in de Paradise dan ook mee? Goed plan!
Laat ons toch hopen dat mooie Molly ooit echt terugkomtJongens, dit is een hoax natuurlijk. Molly kent haagseGB en Ramontiek prima, en al een hele lange tijd. Negeer deze amateur. (Gratis tip, doe er je voordeel mee)
Linkje?As dinsdag kun je om van 12-14u meedoen aan een mini gangbang van Molly staat op Twitter.
Gewoon op Twitter Mollymol80 opzoeken of op de website van casa cherda. Het blok van 12-14u is een kleine gangbangLinkje?
Volgens haar twitter op 5 juli weer een mini gbYeahhhh!!! De gangbang koningin van Nederland is eindelijk weer terug en ditmaal bij Casa Cherda en niet meer bij Club Paradise waar ik overigens hele goede ervaringen heb gehad. Na eerst een heerlijke één op één te hebben gehad bij haar terugkeer op maandag was het vanmiddag de beurt aan een soort mini gangbang van 12 tot half 2. In een intieme setting (stuk of 4 deelnemers) was het weer tijd voor een gezellig praatje, pijpen zonder condoom, neuken met condoom in kutje en kontje, maar ook de DP kwam weer voorbij. Tussentijds werd er ook gevraagd of enkele filmpjes voor strikt privégebruik akkoord was waarbij je onherkenbaar in beeld komt. Geen van de heren had bezwaar. Het was weer een leuke en vooral geile middag met deze topper die net zo leuk en geil is als vroeger! Het was prima geregeld. Opfrissen vooraf, maar ook achteraf en voldoende drinken. Iedereen kwam aan z'n trekken. Daar zorgt zij wel voor. Deze middag verdient dan ook wat mij betreft de maximale 5 sterren. Herhalingsgevaar is zeer groot. Tijdelijk gaat Molly weer even naar Spanje, maar komt als het goed is begin juli weer terug. Kanjer, als je dit leest....we zijn blij dat je weer terug bent en ik hoop dat we nog lang van jou kunnen blijven genieten. Het is altijd vertrekken met een enorme glimlach op het gezicht en een compleet lege zak. Wie haar in actie wil zien of meemaken kun je het beste de website van Casa Cherda in de gaten houden of haar twitter @mollymol80.
Hierboven viel al meermaals de naam Casa Cherda en een link naar haar Twitter account .Waar organiseer je die @Molly ?