Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe afkorting zou dan mvm moeten zijn ipv mmv.Ik ben op zoek achter een extra man voor een mmv (enkel vrouw gericht) trio in Kortrijk.
Leuk meisje 28j staat voor veel open en ik ga er vaak maar nu wil ik wel eens iets nieuws met haar en dacht dus een trio met een andere man.
Kosten delen we gewoon door 2. knappe vlotte dame.
Wie interesse?
Ha ja, maar veel weten het niet. Kan wel voor een verrassing zorgen tijdens de date.De afkorting zou dan mvm moeten zijn ipv mmv.
Misschien topic title ook even aanpassen: "MMV en MVM trio's" oid?Ts vroeg destijds om een mmv ervaring, ik prak alle mvm/mmv aanvragen hierbij . Dus geef mij maar de schuld.
Hilarious situationsHa ja, maar veel weten het niet. Kan wel voor een verrassing zorgen tijdens de date.
ik zou geinteresseerd zijnNog iemand interesse in een mmv of mvm trio in de regio Eindhoven. Ikzelf 45 jaar en goed verzorgd. Kan ook goed verplaatsen dus afstand geen probleem.
Volgens mij is dit in Escape niet toegestaan. Trio met twee dames wel, maar twee heren op de kamer nietIemand geïnteresseerd in een trio met 1 van de dames uit Escape in Doetinchem?
Of een leuke dame uit Arnhem is me ook ok.
Stuur maar een pm.
Kortrijk is jammer genoeg wat te ver, vlaams brabant hier ...andersNog steeds op zoek voor lvl trio extra man Max 33j …. Is in Kortrijk
Wist ik niet. Dank voor de mededeling. Dan zoek ik buiten de escapeVolgens mij is dit in Escape niet toegestaan. Trio met twee dames wel, maar twee heren op de kamer niet
De dame lijkt wel mooi figuur te hebben.. iemand wel ervaring ?Dit is misschien ook een optie. Is een koppel waarbij je niemand hoeft te zoeken om mee af te spreken.
Zelf nog geen ervaring mee
Dit is misschien ook een optie. Is een koppel waarbij je niemand hoeft te zoeken om mee af te spreken.
Zelf nog geen ervaring mee
Heb je dan tips voor bestaande koppels? Waar vind je die ?Afspreken met een bestaand koppel is wel makkelijk, maar een heel andere beleving dan met een andere verder anomieme man. Ik zeg niet dat het een of ander beter is, gewoon anders. Bestaande koppels neuken ben ik zelf een beetje op uitgekeken, terwijl de spanning van seks tussen 3 (of meer) onbekenden nooit 'saai' wordt (tot nu toe - en het is ook niet dat seks met een bestaand koppel 'saai' is, maar toch meer gezapig dan een vluchtig anoniem seksmoment)
Heb je dan tips voor bestaande koppels? Waar vind je die ?