Voormalig lid 32876
Wandelaar
Iemand zin om een mmv trio te doen. Wel vrouw gericht ben hetero. Ik zoek in Limburg liefst dichtbij Hasselt. Stuur mij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoek ook een koppel regio Rotterdamany couple searching a third player in Zuid Holland? DM me.
Ik zou het wel leuk vinden ,maar woon in Nederland en ben niet de jongste meer daar zit je niet op te wachten .ik hoop voor je op een leuke reactie dat je iemand vind en plezier hebZijn er mannen die morgen 17 november samen met mij een DVP willen bezoeken om met ons drieën te spelen?
Welke dame(s) in kwestie?Zijn er mannen die morgen 17 november samen met mij een DVP willen bezoeken om met ons drieën te spelen?
Daar zullen we dan samen naar moeten kijkenWelke dame(s) in kwestie?
Stuur maar detailsWie wilt met mij een vrouwgerichte trio met een dame uit Amstelveen? Dame heb ik al. Graag PM.
Mag je mij ook een pm voor sturen. Leuk!Wie wilt met mij een vrouwgerichte trio met een dame uit Amstelveen? Dame heb ik al. Graag PM.
PmWie wilt met mij een vrouwgerichte trio met een dame uit Amstelveen? Dame heb ik al. Graag PM.
Tips ? Kom wel veel op cg moeizaam soms wel gekke avondjesDaarvoor zoek je op een sekssite.
Heb je al een dame op t oogIemand interesse in een mmv trio in omgeving van Den Haag
Vandaag (ochtend/middag) ook nog in de omgeving. Mochten er gegadigden zijn stuur even een pm (zou helpen als je ook al een dvp had die interesse heeft)Tijdje afk geweest, maar ben mogelijk morgen in de omgeving Amsterdam/Amstelveen. Heb nog geen dame op het oog, maar sta open voor ideeen.
Iemand zin om een mmv trio te doen. Wel vrouw gericht ben hetero. Ik zoek in Limburg liefst dichtbij Hasselt. Stuur mij.
Mijn ervaring is dat ze dat toezeggen in het heetst van de strijd om je in de stemming/aan het lijntje te houden maar wanneer je dan met 2 man aan de deur staat dan is er ineens niet veel meer mogelijk.Je kan ook je favoriete dame waar je veel komt vragen of ze 2 mannen geil vind. En die dames zijn er meer dan je denkt.
vervolgens evt. samen op zoek naar een kandidaat.
Mij ook gelukt.
ik heb een andere ervaring en nee niet bij een raamdame.Mijn ervaring is dat ze dat toezeggen in het heetst van de strijd om je in de stemming/aan het lijntje te houden maar wanneer je dan met 2 man aan de deur staat dan is er ineens niet veel meer mogelijk.
Inmiddels 2 keer mijn neus gestoten en konden mijn neukmaat en ik ieder een enkeltje DVP doen.
Tips voor raamdames in Amsterdam die into MMV zijn van harte welkom
Ik heb wel interesse, over welke dame gaat het?Ik ben op zoek achter een extra man voor een mmv (enkel vrouw gericht) trio in Kortrijk.
Leuk meisje 28j staat voor veel open en ik ga er vaak maar nu wil ik wel eens iets nieuws met haar en dacht dus een trio met een andere man.
Kosten delen we gewoon door 2. knappe vlotte dame.
Wie interesse?