Vandaag Miya bezocht, zij was op mijn radar verschenen door al die verhalen over haar orale kunsten in combinatie met warm water. En aangezien ik een enorme liefhebber van orale seks ben en dames zoek die hier ook in meegaan en van houden.
Miya is de dame van de advertentie en haar leeftijd klopt ook, ze is gewoon eind 30. Communicatie vooraf gaat soepel, snel en in het Nederlands. Ik vermoed dat zij het zelf is met behulp van Google translate. Het eerste berichtje was van 6:15 uur vanmorgen en werd snel beantwoord en dat geldt ook voor de overige berichten tot aan de videocall om even voor 8 aan toe. Locatie doorgekregen en hup, de auto in. Op locatie aangekomen had ik binnen een minuut haar kamernummer, naar binnen en met de lift naar boven en daar stond de dame van de foto's in een leuk jurkje met niets eronder achter de deur op mij te wachten. Even een knuffel ter kennismaking en het zakelijke gedeelte afhandelen en mijn uurtje kon beginnen.
En dat begint dan ook echt, Miya ging op haar knieën, maakte mijn schoenen los, trok mijn sokken en broek uit en vervolgens mijn shirt. Ze pakte me bij de kleine jongen en nam me mee naar de badkamer en zette me onder de douche. Ze kwam erbij en begon me grondig in te zepen en wel mijn hele lichaam kreeg een grondige wasbeurt. Dan wordt je afgespoeld, stapt zij eronder vandaan pakt een handdoek en begint ze je vervolgens af te drogen. Dan krijg je de handdoek in je handen en droogt ze je verder met de föhn, heel apart maar wel lekker. En omdat ik toch een handdoek in handen had heb ik haar er lekker mee afgedroogd en dat werd gewaardeerd. Belangrijke info, tijdens het douchen legt ze je handen op haar prachtige, geholpen borsten die wel heel fijn aanvoelen en haar tepels reageren bij elke juiste aanraking. Niet vergeten om daar gebruik van te maken.
Miya is een Chinese jongedame, heb ik gevraagd dus er staat een Chinees muziek aan op de kamer. Apart, niet vervelend of storend. Dan duwt ze je op bed, pakt een flesje olie en gaat ze je masseren. En ook dat is een aparte massage, het is strelen, kneden, kloppen, kriebelen, opgeilen dus eigenlijk alles door elkaar en daarbij zoent ze je over je hele lichaam, zuigt aan je tepels en vingers, pijpt je snel even tussendoor en rimt je ook gewoon.
Dat duurt ongeveer 10 minuten en van daaruit zijn we in standje 69 beland waar we ook niet meer uitgekomen zijn. Ze heeft me een geweldige pijpbeurt gegeven met haar "speciale" warm water techniek. Zeer gevarieerd van compleet naar binnen tot likken, ballen worden meegenomen en tongetje verdwijnt ook nog wat verder naar onderen. Ik heb haar frisse geschoren en fraai getrimde kutje en kontje als die tijd met mijn tong verwent waarbij ze 2 keer verkrampte en stopte met pijpen. Weet niet of ze klaargekomen is maar het voelde wel goed zal ik maar zeggen. Ik ben uiteindelijk waanzinnig goed in haar mond klaar gekomen waarbij er geen druppel werst verspild, en de toch gelekte druppels werden gretig opgelikt. Ik werd even keurig netjes schoongemaakt door haar met warme doeken en toen was het al weer tijd.
Ik had geld meegenomen om eventueel te verlengen en dat had ook gekund gaf ze aan maar ondanks dat dit voor mij een superafspraakje was qua dame, locatie en dienstverlening en zij een super vriendelijke en aardige jongedame is die je absoluut niet aan het afwerken is miste ik het feit dat ik niet kon communiceren met haar, ze spreek alleen Chinees en onder de douche en tijden de date praat ze ook Chinees tegen je. En ik miste het tongzoenen bij haar. Plus dat ik met mijn handen niet aan haar kutje mocht komen. Niet vingeren snap ik maar je vingers gebruiken om wat zichtbaar te maken was dus ook niet aan de orde. En ik denk dat dit dus met de communicatie te maken heeft. Herhalingsgevaar, ja zeker wel ondanks de min punten. Wil ook nog eens ordinair met haar neuken!