WHEM Misa, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vreemd, meestal verdwijnen de slechte.
Maar betrouwbaarheid daar is minimaal.
klopt vaker gehoord. bookers plaatsen ze gewoon onder verschillende accounts.
Kijk ook eens naar haar niet-geblurde profielfoto op WA. Ziet er niet verkeerd uit!
gedaan. en toen meer foto's gevraagd, lijkt dan ineens totaal iemand anders en tien jaar later :D en allemaal zwaar bewerkt met photoshop, gezicht zo wit en zo glad als een AAL :p

We gaan het morgen meemaken, snap de negatieve houding omdat het ook regelmatig fout gaat. Maar soms kom je ook pareltjes tegen die je jaren lang bezoekt en met een 'zou wel fake zijn' had ik die nooit ontmoet.🤞

krijg net wel een flinke redflag, kennelijk is ze morgen voor het laatst in NL
klopt niks van. want ze zegt tegen mij ze is bezig met verhuizen, en ze zal alle informatie later door sturen kwa prijzen enz. en hoe en wat. ze wilt gewoon dat je gelijk langs komt, misschien geld nodig :p
Ik ben ook erg benieuwd. Heb contact gehad. Lief Koppie. Heerlijk Lichaampje.
je hebt haar gezicht gezien? video call ofzo? want ze stuurde mij foto's die lijken van 10 jaar terug, ze is nu 42 +- en de foto's lijken 24 :p

klopt niks van. want ze zegt tegen mij ze is bezig met verhuizen, en ze zal alle informatie later door sturen kwa prijzen enz. en hoe en wat. ze wilt gewoon dat je gelijk langs komt, misschien geld nodig :p

je hebt haar gezicht gezien? video call ofzo? want ze stuurde mij foto's die lijken van 10 jaar terug, ze is nu 42 +- en de foto's lijken 24 :p
Foto's. Kan 25 zijn, maar ook 35 met Filter

Terug
Bovenaan Onderaan