Recensie Mirabel, Walhalla k.10 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

konijnen

Wandelaar
42
24/09/21
37
5
Hoewel ik meer op wat vollere dames val (Millie, Isabella) begin ik onderhand verslaafd te raken aan Maribel. Slank, behoorlijk lang (ik ben 1.85 en ze kijkt me in de ogen), borstjes B met grote tepels. Ze is niet over het hoofd te zien, lang steil zwart haar. Ik ben onderhand 3 keer bij haar geweest, en er zullen nog vele keren volgen. Ze spreekt niet veel Nederlands, en hoewel ik dat meestal vervelend vind, in haar geval niet. Ze kijkt totaal niet op de klok, heerlijk voorspel waarbij ze mijn tepels verwent, daarna op het bed heerlijk knuffelen, pijpen zonder condoom, neuken met, ik wilde nog niet klaarkomen, en daarna heeft ze me heerlijk tegen haar tepels afgetrokken. Al met al meer dan een half uur binnen geweest voor 50 euro.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zeer vriendelijke dame. Na het wassen mij door deze enthousiaste dame heerlijk laten verwennen . Zeer zeker de moeite waard als ze terug komt om vaker langs te gaan

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange afwezigheid was ze er vorige week (begin oktober) weer. Onbegrijpelijk dat deze dame maar twee sterren heeft, voor mij is dit een van de twee toppers van Leeuwarden (de andere is Isabella). Ze heeft totaal geen haast, eerst elkaar lekker staande verkennen, geleidelijk gaat er steeds meer textiel uit, ze weet dat ik er erg geil van word als ze met mijn tepels speelt, en na de wasbeurt het bed op. Knuffelen, zoenen, voelen.
Ze was lang weg geweest en ik was vreselijk geil, van neuken is het niet meer gekomen, ze knielde tussen mijn benen, begon me zc te pijpen, terwijl ze met mijn tepels speelde. Wat pijpen betreft ken ik weinig betere. Niet het mechanische stofzuigerwerk, maar heel afwisselend, soms diep, soms alleen met haar tongetje over mijn eikel. Toen ik (te snel) klaargekomen was, sprong ze niet gelijk op, maar kwam ze nog even lekker tegen me aan liggen.

Terug
Bovenaan Onderaan