Voormalig lid 11453
Stamgast
NIKE: Just do it!We gaan onze moed eens bij mekaar rapen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNIKE: Just do it!We gaan onze moed eens bij mekaar rapen
We gaan onze moed eens bij mekaar rapen
laat me weten wanneer je wilt gaan, dan zijn er denk ik voldoende forumleden die je kunnen helpen bij de sprong over de drempel!We gaan onze moed eens bij mekaar rapen
Romi is mijn absolute favorietje.8 mei Antwerpen SEXBOM ROMI aangekondigd bij Milfs on tour, iemand ervaring met deze Romi ?
Hoe was het met aanbod dames?Was er niet zo druk gisteren
Dan moet toch maar een richt BE afreizen.De milfs wel gretig ja. En wat koppels. Waarvan 1 jonger met blonde babe. Die er wel zin in had
er waren een 4 of 5 koppels aanwezig, zoals steeds vrij actief er was een jong koppels waarvan de dame er best heel erg goed uit zag en ook heel actief was.Hoe waren de koppels?
hebben sinds kort hun eigen site, handig voor alle info ervanDan moet toch maar een richt BE afreizen.
Idd niet erg handig…https://www.milfsontour.be/en
Je moet daar inloggen met een Facebook, Gmail of e-mail account. Niet bijster handig...
En hoe zie je als leek het verschil tussen een gesloten site waar je inloggegevens veilig zijn en een fishing site die het juist om je inloggegevens te doen is ?is idd een zogenaamde gesloten site
Helemaal naakt of boxer/slip/oid of handdoekje om. Persoonlijk vind ik helemaal naakt het fijnst….Ik ga binnenkort de Milfs voor de eerste keer bezoeken. Wordt sowieso mijn eerste gangbang. Rare vraag misschien maar kunnen de meer ervaren Milfs on Tour bezoekers me vertellen hoe je daar rondloopt? De hele tijd in je blote niksie of tussen de actie door een handdoek om, badjas aan, slip en t-shirt? Pas me graag aan aan de lokale gebruiken.
Ik persoonlijk denk dat je op een site waar je niet dient in te loggen, ook wel genoeg gegevens achterlaat die ze ter allertijden kunnen misbruiken. Als je bv naar een bepaalt product op zoek bent, krijg je achteraf talloze ongevraagde reclame boodschappen te zien. Ik ervaar dit toch zo.En hoe zie je als leek het verschil tussen een gesloten site waar je inloggegevens veilig zijn en een fishing site die het juist om je inloggegevens te doen is ?
Je loopt waar je je zelf het best in voelt, maar gebruikelijk een propere boxer. Let soms op want in sommige clubs of thema's vragen ze een bepaalde kleur dat je dan niet uit de toon valt.Ik ga binnenkort de Milfs voor de eerste keer bezoeken. Wordt sowieso mijn eerste gangbang. Rare vraag misschien maar kunnen de meer ervaren Milfs on Tour bezoekers me vertellen hoe je daar rondloopt? De hele tijd in je blote niksie of tussen de actie door een handdoek om, badjas aan, slip en t-shirt? Pas me graag aan aan de lokale gebruiken.
Ik ingeschreven voor 16 dec, staan dan met 6 of 7 dames in de line up.Gisteravond een eerste keer geweest in Diest. Toffe gemoedelijke sfeer. Zeer aktief. Ruimte genoeg. Een echte aanrader voor ons.