Gisteren voor de eerste keer afgezakt naar het feestje van de Milfs, na het lezen en horen van positieve reviews. Natuurlijk weet je nooit zeker hoe het er in het echt aan toe gaat.
Nu moet ik zeggen dat ik zeer positief verast ben met de milfs. Eerst en vooral is het wel een leuke locatie om in te vertoeven. De sfeer was er gisteren zeer gezellig, goede verhouding mannen en vrouwen. En geen opdringerig gedrag van de heren.
Natuurlijk was ik zelf heel nieuwsgierig naar de Milfs zelf. Zo stonden Miranda, Sylvie en Vero op de affiche en de drie dames waren ook aanwezig. Lore is tijdens het feestje ook er bij gekomen ( ze stond niet op de affiche)
Het feestje zelf vond ik super. Begonnen met Miranda, mooie milf die wel lekker geil is. Ze heeft me zalig gepijpt en heb haar dan lekker geneukt en mijn eerste kruid bij haar verschoten.
Na een rustperiode aan de bar, aan de praat geraakt met Vero en met haar naar de matrassen. Amai wat een knappe, intelligente en geile vrouw. Leuke tijd mee gehad en super om haar te zien en voelen squirten. Maar vooral de manier waarop ze speelt met u is genieten. Dat ben ik nog niet vaak tegengekomen op een gangbang.
Op het einde heb ik nog mogen proven van Lore en ook bij deze dame super aangenaam verrast. Hoewel ik de indruk had dat ze wat meer integer is aan de bar, heeft ze echt wel iets heel geils en is het leuk spelen met haar. Ze stelde me echt op mijn gemak en we hebben elkaar lekker verwend. Helaas kon ik mijn 3de keer niet volbrengen, maar hoop dat in de toekomst nog eens goed te maken.
Conclusie: na verschillende keren positieve reviews gehoord te hebben, zelf eens gaan kijken en super aangenaam verrast. De sfeer is gezellig en vriendelijk. De milfs zelf zijn mooie aangename vrouwen. Natuurlijk moet je hier voor zijn. Zelf heb ik liever een meer ervaren vrouw zoals de milfs, die met vol zelfvertrouwen komen genieten. Wat ik weet is dat ik er zeker nog eens vaker naar toe ga.