WHEM Milf Iris, Aalst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben gisteren bij haar langsgeweest op de minigangbang in Aalst. Jongens wat een vrouw, lekkere grote borsten en geweldig grote billen, knap gezichtje en ze wist niet van ophouden. Ook zeer gezellige en goede ontvangst en iedereen heeft hun zin gekregen van haar. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
onlangs biij geweest
toen ik ze zag kwam ze me bekend voor
ik had ze namelijk al gezien in 2Be club
en Budhaclub op een gangbang
dus ik wist dat het goed zat
alle standjes zijn mogelijk
enig minpuntje zijn de condooms die ze gebruikt
dus volgende keer neem ik mijn eigen condooms mee
 
Ik ben er ook al langsgeweest en het is idd een lekkere roodharige milf. Je mag veel meer doen dan bij de meeste andere dames. Ze gebruikt 2 soorten condooms: extra dunne zonder latex en gewone; ik mocht kiezen welke ik wou...
 
Ik ben een maagd die op zoek is naar een geschikte dame voor de eerste keer. Als ik de recensies lees lijkt deze dame heel goed. Denken jullie dat zij een ideale keuze is voor een eerste keer?
 
Langs geweest. Communicatie vlot. Ze heeft heel mooie, grote hangtieten. Iets waar ik wel op kick. Zij zelf vind ik minder mooi maar dat is uiteraard strikt persoonlijk. Het is eerder je buurvrouw met dikke tieten en zeker geen babe. Doet wel heel losjes en geeft je inderdaad gevoel dat er veel kan en mag. Persoonlijk geen herhalingsgevaar.
 
Ook eens geweest. Girl next door, niet mijn type, grote tieten, tongzoent hevig, wil zelf ook genieten. Maar geen hehralingsgevaar. Vind haar half behaarde poes niks, ook de haarkleur niet, en elk halfuur een ader.. Je moet dus van voordeur tot voordeur op dat halfuur want dan staat de volgende reeds aan de deur, niet meer voor mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan