Recensie Amber, Heusden-Zolder 4,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massages-met-klasse.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De kans gehad om deze dame te mogen ontmoeten. Ik weet niet wat ik mij bij 'perfectie' moet voorstellen... maar dit komt volgens mij toch aardig in de buurt.
Qua persoonlijkheid (en dat is misschien nog het meest belangrijke) 11/10.
Qua looks (voor mij alleszins) 10/10
Qua service... de beste tantra die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Persoonlijkheid: aangename dame om mee te praten, spontaan, vlot, eerlijk, oprecht, weet wat ze wil, zorgzaam, zij geniet van u te zien genieten, attentvol...
Looks... iemand hierboven zei 'girl-next-door' (op de meest positieve manier)... als dat mijn buurmeisje was en die kwam buiten... de zon zou dadelijk feller schijnen...
Service: ja... ik wil niet te ver uitweiden... zulk een overgave waarmee ze je al haar kunde toont, zulk een variaties in strelen, knuffelen, kneden, plooien,... gewoonweg sprakeloos...
Totaal 11/10 voor mij. Alhoewel... 6 sterren op 5 is eigenlijk 12/10
;)

Amber, bedankt om je te mogen ontmoeten, bedankt voor 90 minuten fantastische me-time!!!
Jij bent een topdame op alle mogelijke manieren en allerbelangrijkst... vooral qua persoonlijkheid
 
Al enkele keertjes bij Amber gepasseerd. Onlangs eindelijk nog eens langs kunnen gaan.
Wat een fijne dame, een echte prinses... die je het gevoel kan geven dat je haar prins bent ;)
Onthaal met een kus. Dan een lekker douche. Ondertussen brengt zij sfeer in de kamer met kaarsjes en muziek.
Eens op de buik op tafel vloeit de warme olie rijkelijk. Ik houd het kort... ze oogt dan wel als een prinsesje maar gaat stevig te werk. Zij gebruikt gans haar lichaam om gans uw lichaam onder handen te nemen.
Schuin in de hoek staat een spiegel en daarin zoekt ze vaak oogcontact met je als je op de buik ligt. Die blik... hoe moet je dat beschrijven? Ze straalt uit dat ze er helemaal voor u is, zoiets van 'geniet er maar van, het is voor u'. Sensuele, liefkozende blik.
Dan op de rug liggen... dat uitzicht, zalig om deze mooie vrouw zo te kunnen bewonderen. Ook nu veel olie en uiteindelijk smeert ze zichzelf in van kop tot teen om over je heen te glijden. Wat ze allemaal doet, hoe ze kronkelt over je heen, en dan af en toe daar even speelt waar het helemaal goed doet...
En dan weer die blik, telkens opnieuw... verleidend, sensueel, ik ben er voor u... Je blijft kijken.
En dan gaat ze over naar lingam. Dan eens met de handen, dan zit je plots tussen haar billen en handen, dan weer een pussyglide (en dat bespeelt ze met handen en pussy op zo'n manier dat je denkt dat je er ook echt in zit...)
Het lijkt mij dat zij er zelf heel veel in legt maar ook volop van geniet. Op bepaald moment neemt zij mijn handen om op haar borsten te zetten. En als ik ze dan toch eens laat zakken neemt ze de borsten zelf vast om te kneden.
Uiteindelijk geef je je dan over aan haar kunsten en brengt ze je naar een fijn hoogtepunt.
Als afsluiter een lekkere warme douche. Eerst kan je zelf de olie afwassen, en dan zoals vorige keren springt ze mee in de douche om je een goeie scrub op de rug te geven. Dan je kan je bij haar blijven terwijl zij zich verder wast.
Enfin, een prinses in elke zin van het woord. Ze straalt elegantie uit, persoonlijkheid, zachtheid...
Door enkel sessies van 1.5u aan te bieden is het ook totaal relax.
Amber, dikke merci. Tot de volgende
 
Terug
Bovenaan Onderaan