Recensie Mila Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JMO

Newbie
13
24/07/23
8
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-massages-in-oostende.html
Totale kosten (in euro)
100
Dinsdag bij deze dame geweest. Vriendelijke ontvangst, betaald voor 1u. Massage was ok maar neemt wel haar tijd voor rug, benen, armen. Weinig teasen dan omdraaien alles nog een wassen en massage van de voorkant, daar begon ze vrijwel direct aan de boven benen om zo wat te beginnen spelen. Plots verdwijnt hij daar zo in haar mond, is blijkbaar een service als je voor 1u boekt, dit zonder meerprijs. Zo klaargekomen, dus geen aftrekservice meer. Tijd zat er toen ook zo goed als op wel geen vol uur binnen geweest maar toch 55min wat al.niet slecht is.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/happy-end-in-oostende.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar keren bij Mila geweest kende haar nog van voor de coronatijd. Toen werkte ze op de plaats waar Kaysorn nu zit een verdiep hoger. Ze herkende mij nog is altijd vrolijk en lief ,maar toch timide, naarmate ze je beter kent komt ze losser en praat ze tijdens de massage Massage achterkant goed maar zacht meestal zonder of weinig teasing wel een zeer goede en lange B2B . De voorkant terug body to body met de 2 wapens die overal gebruikt worden heerlijk . Na de massage met de borsten een goede afwerking . De paar keren dat ik geweest ben, soms met de hand, soms pijpen of intiem ,kost is pijpen 20Euro PZC beffen ook 20Euro .en poesje is verzorgd en fris Intiem was ook dik in orde ze houd van zachte seks zegt ze maar als ze haar haren los doet tijdens de daad is het wel met vuur in de pan .Ze zoent tussenin maar tijdens intiem mag je tongzoenen heel warm . Het geld waard zou ik zeggen je kan er altijd terecht ieder moment van de dag . En als ze vrij is kan je meestal al direct gaan wat een voordeel is . Ze houd van respect ,wat heel normaal is en houd er niet van als ze bellen en enkel over seks vragen daar kan ze niet goed tegen . Maar als je gaat voor de massage doet ze wel wat je vraagt tegen betaling natuurlijk . De eerste keer dat ik terug ging na de coronatijd pijpte ze me ook zomaar ,de volgende keren was het betalend . Al vind ik dat maar normaal ze doet altijd haar best om je te plezieren en voor mij is ze het geld waard .

Terug
Bovenaan Onderaan