Nou nu dat ik een paar keer ben geweest kan ik denk ik nuances brengen na mijn 'geweldige' eerste keer.
Uiterlijk:
Zij is echt mijn type, jong, mooi, blond, slank, en mooie ogen. Haar tattoages storen mij niet, en alsnog leeft de fantasie dat ze zomaar een meisje next door kan zijn.
Wat een beetje tegenvallen is dat ze wellicht een beetje deo kan gebruiken. Normaal gesproken ben ik heel sensitive met lichaamsgeuren (vind ik niet oke) maar bij hoge uitzondering kan ik mn hersenen vertellen "niet daaran denken" en bij Michelle was het zo, omdat ze zo mooi is! Ik dacht ik ga maar zoenen, dan ruik het toch niet meer
Houding:
Eigenlijk voldoende. Nee, niet ongeinteresseerd, maar gfe was het ook niet. Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds niet mee eens met de slechte recensies hierboven, ze probeert iig te laten lijken dat ze ervan geniet en ze liet heel veel dingen toe, maar het was geen gepassioneerde gfe ervaring. Zo kreeg ik toch (heel klein beetje) tongzoen actie terwijl bij navraag zei ze eigenlijk dat ze geen tongzoenen doe. Ik mocht haar hard pakken maar mag ook af en toe rustig elke milimeter voelen als ie naar binnen glij. Ik mocht mn speeksel gebruiken als lube en ook mocht ik haar vingeren, ook aan dr kontje. Tijdens de sex zelf, was er geen moment dat ik dacht dat ze ongeinteresseerd is, of aan het afwerken is. Ze keek niet naar de klok, ze ging goed mee, met kreuntjes en alles. Dus.... heel veel plussen. Zijn er minnen? Ja, zo was ze gelijk afgestapt nadat ik gekomen was en daarna ging ze even de kamer uit en kwam pas terug toen ik eigenlijk al gaan aankleden. Dus enigzins afstandelijk.
Al in al, zou ik nog terug komen? Ja dat denk ik wel, ondanks de afstandelijk houding, vind ik haar uiterlijk en de rest van de seks nog zo goed!