Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet werkt ook in MM's nadeel om dit vol te houden. Hun unique selling point (usp) is dat zij als een van de weinige plekken meisjes vanaf 18 jaar hebben werken. Om dat geloofwaardig te houden, moeten klanten die gevoelig zijn voor dat usp ook echt geloven dat nieuwe meisjes die geadverteerd worden met 18 en 19, dat ook daadwerkelijk zijn. Als klanten dan zien dat de meisjes jarenlang 18 blijven op de site, zullen ze minder snel geneigd zijn te geloven dat nieuwe meisjes ook echt 18, 19 zijn. Op deze manier wordt het meer een marketingstunt.Wat ik zo leuk vind is dat Michelle al 4 jaar 18 jaar is. Best knap.
Ik zie daar geen foto's bij staan? Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.Werkt michelle ook bij stout? https://www.stoutprivehuis.nl/dames/michelle
Ik dacht dat alleen mij zoiets kan overkomen. Was ooit 3 x geweest bij deze ballentent, maar never een poesje aangeraakt. Alle 3 keren netjes telefonisch afspraak gemaakt, maar kom je daar aan dan of was iets misgegaan met de agenda of dame in kwestie is nog steeds bezet. De 2e en 3e keer toen ik daar was had ik aangegeven dat ik kan wachten en geen probleem zou vinden want ik had verder die dag toch geen afspraak. Maar dat schijnt voor hun wel een probleem te zijn. Vervolgens probeert die homosexueel (ja dat is die eigenaar en dus geen scheldwoord) een donkere dame mij te slijten terwijl ik een reservering had gedaan voor een blonde dame.Tja...op het oude forum werden alle slechte recensies bij MM eraf gehaald. kennelijk zat de eigenaar vuistdiep in de organisatie van het voormalige wandelaars forum. Hopelijk blijven hier negatieve recensies staan, daar je juist deze berichten nodig hebt om uit te kunnen maken waar je je geld aan uit geeft. Nou mijn geld geef ik nooit meer uit aan Michelle.
Destijds was ze 19 en al helemaal verziekt. Geen enkele passie. gewoon afwerken (daarvoor kun je nog beter vijf minuten doorrijden naar de ramen van DH). Pijpen was niets...heel veel spuug en kwijl, zodat er bijna geen gevoel meer was. PZC even....wel betaald, maar hooguit twee minuten. Ook voor zoenen moest je bijbetalen (waarom is dit alleen in NL????), maar ook hier was het twee keer de tong aanraken en voor de rest was het meer kussen.
Nou dan maar neuken...missionarishouding...het leek wel of ik een pop aan het neuken was...hoewel ze er best leuk uitziet, was dit zo'n afknapper. Geen enkele expressie...
Dan maar doggy....nou dat ging dan wel...mooi uitzicht op haar kont. Maar ook daar was er geen enkele respons...ik kon zo hard gaan als ik wilde...ze gaf geen krimp...
Wat n afgang. Ik heb hierover nog mijn beklag gedaan bij de eigenaar...maar niets.
Dit huis heeft voor mij uberhaupt afgedaan. Zo vaak met afspraak komen opdagen, waarna mij verteld werd dat de dame er weer eens niet was. Gelukkig zitten de ramen op 5 minuten afstand met de auto en daar heb je altijd nog RuRu en andere toppers, die hun vak wel verstaan.
Terug naar school? Ze werd steeds jonger....Weet iemand waar michelle is? Ik zie haar niet meer op de website van mm.