straightshooter
Wandelaar
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 14
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6322203-michelle-menegazzi
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Michelle ontving in Amsterdam centrum, ongeveer halverwege tussen het station en het museumplein. Prima locatie, netjes verzorgd interieur. Michelle ziet er echt prachtig uit... mooi gezichtje en strak afgetraind en verzorgd lijf. We begonnen met kussen en daarna hebben we elkaar gepijpt. Na het pijpen heeft ze me in missionaris geneukt... ze kwam toen al vrij snel klaar en spoot over m'n buik. Dat kostte me € 50,- extra. Ik had voor een uur betaald, maar na een half uur was de seks alweer voorbij.
Heb haar door de jaren heen een keer of 2 bezocht, in verschillende steden. Ze vroeg altijd meer geld dan de rest. Jaren terug, toen de meesten nog € 150,- vroegen voor een date, vroeg Michelle € 200,-... en nu dus € 250,- (of 300 als ze klaarkomt), waar de meeste anderen nog € 200,- vragen. Het prijsverschil zie je, vind ik, niet terug in de kwaliteit van de seks, wat vaak aan de korte kant is. De penetratie op zich heb ik bij andere dames ook vaak beter ervaren.
Moet ik wel bij zeggen dat ze altijd "top" is geweest in de dates die ik met d'r had. Wat mij betreft geen herhalingsgevaar als ik een "top" zoek. Maar misschien dat die € 250,- wel gerechtvaardigd wordt als ze bottom is (wat volgens mij ook behoorlijk haar voorkeur geniet)... als je een bottom zoekt wil je gewoon een lekker wijf met slanke taille, goeie ass en goeie pijpskills, en dat heeft ze allemaal.
Heb haar door de jaren heen een keer of 2 bezocht, in verschillende steden. Ze vroeg altijd meer geld dan de rest. Jaren terug, toen de meesten nog € 150,- vroegen voor een date, vroeg Michelle € 200,-... en nu dus € 250,- (of 300 als ze klaarkomt), waar de meeste anderen nog € 200,- vragen. Het prijsverschil zie je, vind ik, niet terug in de kwaliteit van de seks, wat vaak aan de korte kant is. De penetratie op zich heb ik bij andere dames ook vaak beter ervaren.
Moet ik wel bij zeggen dat ze altijd "top" is geweest in de dates die ik met d'r had. Wat mij betreft geen herhalingsgevaar als ik een "top" zoek. Maar misschien dat die € 250,- wel gerechtvaardigd wordt als ze bottom is (wat volgens mij ook behoorlijk haar voorkeur geniet)... als je een bottom zoekt wil je gewoon een lekker wijf met slanke taille, goeie ass en goeie pijpskills, en dat heeft ze allemaal.
Laatst bewerkt: