Ik ook niet. Die tatoeages
¡WA L G E L I J K !
Ieder zijn smaak
We zijn 2024 he, niet 1954.
Het is nu aan mij en dus kies ik als eerste: Nora Gharib!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ook niet. Die tatoeages
¡WA L G E L I J K !
Ieder zijn smaak
Jaartal heeft er niks mee te maken. Haar tattoos zijn gewoon lelijk.We zijn 2024 he, niet 1954.
Hier hoefde ik niet eens over na te denken: Jennifer Heylen!
Al vind ik dat ze op bewegend beeld nog veel beter uitkomt; eigenlijk doen foto's haar geen recht. Plus dat je dan haar heel fijne, plezierige stem kunt horen, ook niet onbelangrijk! En ze is dan ook nog zeer grappig, de total package dus.
Bekijk bijlage 126140
Bekijk bijlage 126141
Bekijk bijlage 126142
Bekijk bijlage 126143
Ik vind haar accent vreselijk. En ook wat er inhoudelijk uitkomt is niet mijn dada. Met alle respect gezegd, overigens.@diewanderer Als Jennifer Heylen haar mond open doet, dan... wat?
Oooh! Ik vind haar stem geweldig, heel fijn om naar te luisteren, heel mooi. Ik weet niet wat het accent precies is (voor mijn Hollandse oren klinkt het 'standaard Vlaams', excuses!) maar ik hoor het graag. En ik vind dat ze grappige dingen zegt, tenminste bij De Slimste Mens. Ik hoop dat ze in navolging van Philippe en Erik ook eens in de Nederlandse reeks gaat meedoen.Ik vind haar accent vreselijk. En ook wat er inhoudelijk uitkomt is niet mijn dada. Met alle respect gezegd, overigens.
Goedele zou mij ook altijd mogen bellen ze! Weet wel ni of ik haar zou aankunnen
Orgasme, orgasme. Ik wil een OrgasmeBekijk bijlage 161687Bekijk bijlage 161688Bekijk bijlage 161689
Stephanie Bertram Rose
Belgische uit Kortrijk met mixed roots
Trok zij ook maar niks aanIk trek me niks aan wat jullie vinden. Maar Natalia...
Hallo, wat is je naam en kom je hier vaker?
Wie is dit popje?
Pauline SlangenWie is dit popje?
Die mag wel eens kennis komen maken met mijn slang...Pauline Slangen
Ik ben wel benieuwd hoe meesteres Gia een bekende Vlaming is geworden.Hot Marijke in Knokke. Maar wel met Meesteres Gia (die vroeger in Valkenswaard gewerkt heeft), ze moet haar machteloos vastbinden, haar benen open vastgebonden aan het bed en armen achter haar hoofd geboeid en ook vastgebonden aan het bed. Een soft BDSM balletje in haar mond en meesteres Gia die toekijkt hoe ik haar hard neuk en helemaal volspuit, weliswaar met condoom.
Dit is meesteres GIa die het spel zou leiden:
Bekijk bijlage 166024
Mooie leeftijd!Paulientje is 22 lentes jong..............Even mijn anaconda opbergen